    From: "Wookasch" <w...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dyskretnie i po cichu...
    Date: Mon, 7 Jan 2002 21:44:02 +0100

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał

    > nic

    > A Wy to spac nie mozecie, by komus nie dowalic...

    Nie chodzi o to, zeby komus dowalic. Ale chodzi o to, zeby ostrzegac o tym,
    ze dostep do konta nie bedzie dzialal.
    Akurat chcialem zrobic przelew, tak aby akurat w ranca wyszedl, a zalogowac
    sie nie mozna....
    W mBanku jakos mogli w aktualnosciach umiescic info....
    No nic, przelew poszedl z innego banku....
    A tak swoja droga - teraz zalogowac tez sie nie moge.
    pozdrawiam
    Wookasch