    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dwie kiepskie karty kredytowe
    Date: 4 Apr 2006 13:29:47 +0200

    > Użytkownik "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > jezeli ktos zarabia w tych granicach - a dotyczy to serio sporej liczby
    > ludzi - to i limit nie jest mu wiekszy potrzebny, a karta taka spelniac moze
    > swoje zadanie; nie mowie ze kazda karta, ale taka z oplata roczna ponizej np
    > 20 zl jak najbardziej
    > zobacz ile firm udziela tzw chwilowek, w krakowie jest tego zatrzesienie, a
    > to oznacza ze jest popyt na taka usluge - przy czym dam glowe ze jest ona
    > znacznie drozsza od takiej kk.
> [...]
    Muszę się do tego odnieść. Nie zdzierżę.
    Po piertwsze, zauważ że ci którzy korzystają z chwilówek tak czy tak nie mają
    najmniejszych szans na otrzymanie KK więc to nie dla nich.
    Po drugie, ja traktuję kartę kredytową jako koło ratunkowe ( i myslę że taki
    był cel jej utworzenia ) jestem w podróży, nagła konieczność przedłużenia
    pobytu o 1 czy 2 dni, i wtedy korzystam z KK gdyż na ogół nie woże z sobą
    większej gotówki a wszelkie nalezności staram się opłacać z góry. Tyle że limit
    1 k nie wystarczy nawet na opłacenie noclegu w ludzkich warunkach, więc po co
    jeszcze ponosić dodatkowe koszty karty ? Nadal twierdzę że to jedynie
    szpanerstwo. Ktoś otwiera portfel, a tam 10 kart. I na 9 zero zł. Na co dzień
    mam do czynienia z takimi " byznesmenamy ". Komóra za 3 tys. a dzwonić chce z
    mojego stacjonarnego. Na abonament już nie starcza. Jak dotychczas skutecznie
    eliminuję takicj kontrachentów.