  • Data: 2006-04-05 20:59:25
    Temat: Re: Dwie kiepskie karty kredytowe
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0119.0000012b.4433f7e3@newsgate.onet.pl...

    > Karta jest mi potrzebna aby regulować nalezności tam gdzie nie można
    > lub nie wypada gotówką.

    Ale innym jest potrzebna w innych celach. Co oczywiscie nie zmienia faktu,
    ze najbardziej jest potrzebna bankowi.

    >A są takie miejsca. Igdyby nie to, to nawet bym jej nie
    > brał. Bo po co ? Aby nabijać koszty ?

    Bo moze zwyczajnie zabraknac do pierwszego. I wtedy jest potrzeba szybkiego
    dostepu do pozyczki. Za plaska KK placi sie nawet mniej niz 30 PLN a to w
    wielu
    przypadkach mniej niz oplata za kredyt odnawialny. A do tego mozna splacic
    gdy
    przyjdzie pensja i nie ponosic innych kosztow.

    Pozdrawiam

    Marcin