  • Data: 2008-05-07 19:38:09
    Temat: Re: Dwie KK w jedna z dosc wysokim limitem bez formalnosci
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ napisał(a):
    > ING. Mniej trzeba wydać i nie ma tej prowizji. Jest za to zamknięta
    > lista banków, których karty można przenosić.

    No i nie da sie bez formalnosci. Przynajmniej mi sie nie udalo.

    Poza tym odradzam ING, bo tam nie dosyc ze nie potrafia poprawnie
    otworzyc karty (nie potrafia nawet poprawnie spisac danych z wniosku i
    dowodu i w umowie robia bledy) to nawet nie potrafia jej skutecznie
    zamknac pomimo, ze czynnosci tej dokonywalem w oddziale. O jakosci
    podgladu online sie nie wypowiadam, bo jest on po prostu tragiczny.
    Pisalem tez kiedys o tym, ze splate karty ksieguja iles tam dni (tak
    wiec zrobienie przelewu dzien wczesniej moze sie okazac czynnoscia
    spozniona), ze karta jest aktywne w iles tam dni od momentu aktywacji
    (jak dla mnie ewenement, w kazdym innym banku gdzie mialem/mam KK moglem
    karta placic w chwile od aktywacji, a w ING musialem czekac ZTCP 2 dni)
    itp. itd. PRLowski bank z PRLowskimi procedurami i taka tez jakoscia
    obslugi.

    --
    Mithos