  • Data: 2008-05-08 04:09:16
    Temat: Re: Dwie KK w jedna z dosc wysokim limitem bez formalnosci
    Od: Solos <U...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:
    > ING i Rajfi (z doświadczenia). Z tego co słyszałem w Mille to nie da się
    > 2>1. W Multi kiedyś się dało, ale teraz już nie, więc pewnie w mbanku
    > analogicznie. Co do reszty to nie wiem.

    W Rajfim na stronie www widze, ze dzienny limit transakcji dla Visy Gold
    to 10.000zl. Da sie go zmienic pozniej na wyzszy? Jak nie, to
    beznadziejna ta karta jak na Golda. Mi wlasnie zalezy na duzych platnosc
    iach, ktore czasami popelniam. Jakbym chcial tylko male platnosci, to
    sobie moge miec kilka kart z niskimi limitami.

    Pozdrawiam,
    Solos