  • Data: 2010-03-08 20:58:20
    Temat: Re: Dwa rachunki praw pochodnych?
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 21:03, Gonzo <g...@n...nn> wrote:

    > Ze co, ze uzywanie kilku strategii nie ma sensu? Strategie zyskowne i
    > nalezy sie podatek, dzieki "sztuczce" z dwoma przeciwnym kontraktami
    > mozna odwlec placenie dosc dlugo.

    Moje pytanie
    "Do czego służy drugi portfel na pochodnych?
    Jest jakieś zastosowanie?" było z rodzaju retorycznych.

    Co innego pozycje przeciwstawne na dwóch różnych instrumentach (sam
    czasami tak gram; otwarcie na dłuższy termin opcji np w dół, a krótszy
    termin np fw w górę, bo przykładowo będą jakieś ważne dane i jest
    wielce prawdopodobne, że w przeciągu dwóch dni rynek czegoś nie
    złamie)
    Ale otwarcie dwóch takich samych instrumentów w przeciwnych kierunkach
    nie potrafię zrozumieć. Podwójne koszty.

    " Strategie zyskowne i
    > nalezy sie podatek, dzieki "sztuczce" z dwoma przeciwnym kontraktami
    > mozna odwlec placenie dosc dlugo."
    Mógłby kolega rozwinąć, dać prosty przykład