  • 11. Data: 2009-07-14 12:13:22
    Temat: Re: Duży sukces byłego premiera
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A tu chodzi o jego interes czy o nasz?

    Nominacja J.Buzka to sukces i szanse dla Polski na przyszłość.
    Dla byłego premiera to satysfakcja, że został doceniony i wyróżniony.
    Jak nie rozumiesz takich podstawowych rzeczy to po co w ogóle zabierasz głos?

  • 12. Data: 2009-07-14 12:21:29
    Temat: Re: Duży sukces byłego ubeka
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znowu TW Debil zaśmieca forum.
    > To nie jest forum dla frustratów i półgłówków jak ty. Spadaj stąd
    > przygłupie !!!

    po twoich śladach parówo

  • 13. Data: 2009-07-14 12:45:14
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Naprawdę to nie jest sukces ???
    > Wcisnęli mu na siłę, z łapanki i nie miał nic do powiedzenia ?
    > No to chyba to jednak porażka byłego premiera. Już widać taki pechowy
    > człowiek z niego :-)

    Myślisz, że takie stanowiska rozdają za darmo?
    Tak jak Marcinkiewicza w City zatrudnili za ładne oczy...

    Miroo

  • 14. Data: 2009-07-14 13:15:48
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Nominacja J.Buzka to sukces i szanse dla Polski na przyszłość.

    Możesz uszczegółowić?

    --
    eost.

  • 15. Data: 2009-07-14 13:52:41
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > Dla byłego premiera to satysfakcja, że został doceniony i wyróżniony.
    > Jak nie rozumiesz takich podstawowych rzeczy to po co w ogóle zabierasz

    Rozumiem, że to funkcja głónie prestiżowa, wskaż mi proszę w czym się mylę?

  • 16. Data: 2009-07-14 14:07:59
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    Buzek, ktorego solidaruchy swojego czasu totalnie rozpierdolily kraj od
    czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic.
    Takie stanowisko teraz to kolejny przyklad jak solidaruchy zmieniaja twarz.
    Sa niczym kameleon.....Gdyby Buzek startowal z list PiS zapewne nie dostalby
    sie do P.E.

  • 17. Data: 2009-07-14 14:19:49
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    mow mi kondonek wrote:

    > Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę nie jest.
    > To jest hańba, że parówa Kiszczaka o trzech pseudonimach "Karol",
    > "Docent", "Oris", ma reprezentować Polskę.

    precz po, viva pis!

    --
    Marek

  • 18. Data: 2009-07-14 14:44:04
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    " XXL" <d...@g...pl> wrote in message

    Pamietam jak na niego pluli gdy wprowdzal 4 reformy.
    Histeria medialna byla spora.
    Nawet Skiba nie wiadomo dlaczego krzyczal ze sceny "mam w d...e te cztery
    reformy".

    Duch

  • 19. Data: 2009-07-14 14:49:53
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Virck <v...@v...com> napisał(a):

    Buzek, ktorego solidaruchy swojego czasu totalnie rozpierdolily kraj od
    czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic.
    Typowe polactwo, niestety.

  • 20. Data: 2009-07-14 15:29:03
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic.

    Ja sie ciesze że Polak został preziem PE, ale z drugiej strony co Buzka mam
    jak najgorsze (delikatnie mówiąc) zdanie nt sztandarowych reform jakie
    wprowadził z AWS.