    From: SebCz <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Druczek ?
    Date: Sun, 25 Jan 2004 17:59:32 +0100

    Dnia Sun, 25 Jan 2004 17:10:00 +0100, david <W...@o...pl> napisał:

    > hej,
    > a co to - Inteligo ?? w mBanku dzwinisz na mLinię i po prostu składasz
    > dyspozyvje zamknięcia rachunku

    Zgłebiłem temat i już wiem. No własnie NIESTETY, to nie Inteligo.
    Nie jest tak 'po prostu'. mBank uwielbia jak sie do nich dzwoni.
    Bo musisz najpierw zadzwonić, potem trzymając przy uchu słuchawkę spisać
    treść oświadczenia (a impulsy lecą), potem I TAK odesłać to pocztą.
    Pytanie - dlaczego treść tego oświadczenia jest 'tajna' i nie do
    znalezienia na stronie www? Dla dośiwadczonych 'zamykaczy' to żaden
    problem, ale dla innych... pomoc na dole;) Są tam jakieś druczki na
    wypadek śmierci itp, nie przeczę, że przydatne, ale ... ani słowa o
    zamykaniu konta. Ja rozumiem, że może to dla nich mało marketingowe, ale
    bez przesady...
    Nie wspomnę o tym, że nie masz kopert zwrotnych darmowych jak w Inteligo
    (są chyba 2 w przesyłce startowej).

    Dla porównania koszt zamknięcia:

    W Inteligo - 0zł. (zakładając, że masz kopertę zwrotną)

    W mBanku - telefon (0801 * ilość minut * stawka + znaczek 3.50 około za
    polecony, lub w wersji ekonomicznej najtanszy znaczek. No ale wtedy może
    'nie dojść' ;)

    Pomyślałem sobie, że pomogę o tyle, żeby nie trzeba było czekać przy
    słuchwace, oto treść pisma, standardowy:

    Ja, niżej podpisany, niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy o
    prowadzenie bankowego rachunku oszczędnościowego w mBanku o nr ( ... ),
    jednocześnie proszę o przekazanie wszelkich kwot na rachunek nr ( ... )

    ..jeśli mBiznes, słowa 'rachunku oszczędnosciowego' zastapic 'bieżących'

    ____
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______