  • 11. Data: 2009-03-30 20:11:53
    Temat: Re: Drągowski bije w sufit
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gqq9d2$lhp$1@inews.gazeta.pl...
    > Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%.
    > Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.

    Coś mnie tu nie pasi.

    > Akcjonariat: stooq.com/q/h/?s=add

    - Liczba wszystkich akcji: 9,350,000 akcji
    - Liczba w posiadaniu Drągowskich: 9,350,000 akcji

    Czyli mnie tak na oko wychodzi 100%, a nie 99,98%
    Choć prosty ze mnie człek, na inżynerii finansowej się nie znam, a inżyniery
    pewnie już potrafią zrobić tak, by było łącznie 100,02% akcji.

    Prosty człek zauważył też, że data aktualizacji infornacji dot. akcjonariatu
    to "5 Sty 1999"

    > Wykres: stooq.com/q/?s=add&c=1y&t=l&a=lg&b=0

    Nawet przy założeniu, że free float wynosi 0.02%, to w obrocie
    "pozarodzinnym" jest 1870 akcji.
    Dzisiejszy obrót to 73409 akcji.
    Albo tata co dzień opycha papier mamie, albo aktualny free float jest ciut
    iiny.

  • 12. Data: 2009-03-30 20:15:59
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    michaça pisze:
    > mnie bardziej ciekawi ktore spolki beda nastepne w kolejce do
    > parainodalnego krecenia, zebym zdazyl sie ubrac przed
    > moje wstepne typy do cormay, wojas i variant ;-)

    hehe, może WASKO
    wolumen podobny

    J.

  • 13. Data: 2009-03-30 20:39:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    Greg wrote:
> [...]
    > Dzisiejszy obrót to 73409 akcji.
    > Albo tata co dzień opycha papier mamie, albo aktualny free float jest ciut

    Fajna sytuacja. Tez bym tak robil obrot opychajac akcje bliskim.
    Gra w trzy karty, kazdy Cygan to umie. A jak sie juz gawiedz napali
    i wyciagnie te akcje pod sufit to wtedy kopiemy w stolik i spierdalamy z
    kasa.

    fatso

  • 14. Data: 2009-03-31 08:36:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

> [...]
    > Gra w trzy karty, kazdy Cygan to umie. A jak sie juz gawiedz napali
    > i wyciagnie te akcje pod sufit to wtedy kopiemy w stolik i spierdalamy

    Wsadzic tam tysiac zlotych?
    kuszenie szatana!