  • Data: 2006-08-17 13:10:34
    Temat: Re: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Stormy Waters wrote:
    > gdyż ten oferował dostęp do końta przez internet a w

    > chodzilo Ci o "proprietary" ?
    > to moze w bardzo wolnym tlumaczeniu tutaj
    > "jedyny wlasciwie sluszny" i/lub "jedynie slusznie wlasciwy" ;-)

    proprietary =:-(
    wg. Webstera: 2 : something that is used, produced, or marketed under
    exclusive legal right of the inventor or maker; specifically : a drug
    (as a patent medicine) that is protected by secrecy, patent, or
    copyright against free competition as to name, product, composition, or
    process of manufacture

    a w wolnym tłumaczeniu to raczej powiedziłbym ,,głęboko niesłuszny'' =:-/

    ale dalej nie wiem jakiego polskiego określenia należałoby użyć

    max

    --
    adres w rot13