  • Data: 2006-08-17 16:55:12
    Temat: Re: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-08-17, MrMrooz <mrmrooz_usunac_@_to_tez_gazeta.pl> wrote:
    > Ktoś się przestraszył? Tylko nie wiem czy bank czy firefox :-)

    Na pewno nie było żadnych zmian u mnie, ale i nie podejrzewam, żeby
    ktoś się przestraszył, myślę, że coś im chwilowo nie działało.

    > Zastanowić się, czy to konto jest Ci w ogóle potrzebne jako konto. Ja
    > akurat trzymam Pekao ze względu na bankomaty

    To jest w tej chwili jedyna zaleta pekao w porównaniu z innymi
    bankami.

    >i pakiet pomocny.

    Korzystałeś z tego kiedyś? Jak to wyglądało?

    > Możliwość dostępu lub nie za pomocą Firefoxa (zwłaszcza, że u innych
    > działa) nie powinna być sprawą decydującą za lub przeciw. Co będzie jak
    > Ci się wywali sam program i nie będziesz miała dostępu do konta w żadnym
    > banku?

    Na amen, na zwasze i definitywnie, bo nie bardzo rozumiem?

    Renata