  • 11. Data: 2003-03-19 13:03:46
    Temat: Re: Dominet Bank - depozyty mocno w dol
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    l...@o...pl napisał(a):

    > Ciekawe spostrzezenie, a na jak dlugi okres czasu chciales zdeponowac pieniadze?
    6 m-cy
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2003-03-19 13:20:04
    Od: l...@o...pl

    >na jak dlugi okres czasu chciales zdeponowac pieniadze?
    > 6 m-cy

    To ani długo, ani krotko. Wiesz, mysle jednak, ze to jakies niedopatrzenie z
    ich strony, a nie rozmyslne dzialanie Banku ( chociaz oczywiscie moge sie
    mylic).
    A tak na marginesie nie sprobujesz jeszcze raz zalozyc lokaty?

  • 13. Data: 2003-03-21 14:17:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 18 Mar 2003 19:54:24 +0100, l...@o...pl wrote:
    >A ja uwierzylam i lokate zalozylam. Przez internet oczywiscie. Na drugi dzien
    >juz do mnie dzwonili z potwierdzeniem ze wniosek doszedl i ze wysylaja
    >dokumenty. Wogole transakcja przebiegla bezproblemowo- chociaz mialam stracha,
    >bo ktos juz na ten temat pisal i mial trudnosc zeby dowiedziec sie czy wniosek
    >doszedl.
    >Wszystko szlo tak pieknie (przynajmniej na razie), a tu psiakosc procenty tna a
    >ja oczywiscie poprosilam o zmienne..........

    A ja zlozylem wmiosek w poniedzialek 17.03 z samego rana. Przy
    akceptacji podano mi oprocentowanie stale wg starej tabeli (i taka z
    reszta byla wtedy jeszcze na WWW).
    Kilka godzin pozniej telefon, ze dostali papiery i wysylaja,
    nastepnego dnia polecony priorytetem, zgrabna przesylka, wszytko co
    potrzebne (regulamin, dodatkowe informacje), tylko koperty zwrotnej
    troche brakuje (ale chyba i tak lepiej odeslac poleconym)
    Jednak pewien istotny zgrzyt - oprocentowanie juz nowe :(.
    Probowalem wyjasnic telefonicznie - oprocentowanie zmienilo se wlasnie
    od poniedzialku a dane w formularzu widocznie nie byly uaktualnone.
    Zglosilem reklamacje z prosba wyjasnienia dlaczego tak bylo.
    Do dzisiaj sie niestety nie odezwali. I teraz sie zastanaiam czy
    jednak przelac srodki czy nie. Procent nadal atrakcyjny ale wypadaloby
    zeby chodziaz oddzwonili z przeprosinami nawet jesli nie moga zalozyc
    lokaty na stary procent.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 14. Data: 2003-03-21 16:13:22
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > jednak przelac srodki czy nie. Procent nadal atrakcyjny ale wypadaloby
    > zeby chodziaz oddzwonili z przeprosinami nawet jesli nie moga zalozyc

    Nawet w najlepszych Bankach z tradycjami itd zdarzaja sie wpadki tego typu, ze
    ktos nie zmienil gdzies ogloszenia o oprocentowaniu i potem trzeba sie
    tlumaczyc.
    Pare lat temu czytalam o jakim procesie miedzy bankiem, a klientem- ktory
    chcial zalozyc lokate zgodna z oprocentowaniem ktore bylo gdzies tam
    ogloszone , ale juz nieaktualne - bo dzien wczesniej uleglo zmianie. Tylko ze
    nikt w banku nie zdarzyl jeszcze zmienic tabel. Nie pamietam szczegolow, ale
    Klient wygral bo sad byl zdania ze tabela w siedzibie firmy-to wazna oferta, a
    oferta zgodnie z KC wiaze oferenta itd....
    Tu jest podobnie, ale te wszystkie schody...skorka nie warta wyprawki. Ja bym
    chyba zalozyla na takich warunkach jakie sa dzisiaj.

  • 15. Data: 2003-03-22 10:22:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Mar 2003 17:13:22 +0100, l...@o...pl wrote:

    >Nawet w najlepszych Bankach z tradycjami itd zdarzaja sie wpadki tego typu, ze
    >ktos nie zmienil gdzies ogloszenia o oprocentowaniu i potem trzeba sie
    >tlumaczyc.[...]

    Po banku z tradycjami bym sie predzej spodziewal wpadki niz po kims
    kto dopiero buduje zafuanie klientow.

    >Tu jest podobnie, ale te wszystkie schody...skorka nie warta wyprawki. Ja bym
    >chyba zalozyla na takich warunkach jakie sa dzisiaj.

    Pewnie tak w koncu zrobie, ale chcialem sprawdzic czy wlansie jako
    bank dopiero budujacy swoja pozycje na rynku nie postaraja sie i mile
    mnie nie zaszkocza (jak to sie juz niektorym bankom w podobnej fazie
    rozwoju zdarzalo). Niesety nie, bank jak kazdy inny :(.

  • 16. Data: 2003-03-24 14:31:57
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    No to z drugiej strony - ciekawostka :)
    Jak moja luba zakladala lokate, to udalo jej sie przyjsc do oddzialu w
    dniu obnizki oprocentowania. Pani dysponent zdziwila sie, bo na kartce
    miala nowe oprocentowanie, a w systemie widnialo stare. I skwitowala w
    ten sposob: skoro do systemu nie wprowadzili, to bedzie pani miala na
    starych warunkach. I tak sie tez stalo :)
    Bank to Kredyt Bank, oddzial na Marszalkowskiej w Warszawie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 17. Data: 2003-03-24 17:56:27
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > starych warunkach. I tak sie tez stalo :)
    > Bank to Kredyt Bank, oddzial na Marszalkowskiej w Warszawie.

    Jesli to bylo stale oprocentowanie to miala rzeczywiscie szczescie, a jesli
    zmienne- to chyba i tak dlugo sie nim nie nacieszyla?

  • 18. Data: 2003-03-25 08:11:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Oczywiscie bylo stale, lokata na pol roku.
    Niewielka suma lokaty, wiec roznica w odsetkach tez niewielka - a jednak
    cieszy :)
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl