  • Data: 2006-02-15 20:13:39
    Temat: Re: Dominanta Forte
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ten <h...@f...com> napisał(a):

> [...]
    Allegro.

    > No to pewnie jeszcze masz karte bankowatowš do Plus Konta :) ... bo ROR we
    > wszystkich bankach ma takš funkcjonalnoœć...

    Jeżeli koniecznie chcesz wykazać, że konto lokacyjne różni sie od RORu nie
    możliwością nielimitowanych bezpłatnych wypłat, a kartą bankomatową, to
    odpowiem: mam (nawet dwie).

    Do lukasowego eKonta też mam dwie karty, choć żadna nie jest z Lukasa.
    Swoją drogą, z eKonta nie można dokonywać dowolnych przelewów przez internet,
    a niby definicja RORu nie pozwala na takie ograniczenia.