    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dokument elektroniczny
    Date: Sat, 24 Jan 2004 21:55:03 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc5.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:butabe$k9r$1@news.onet.pl...

    > A moim zdaniem jest to złamanie tajemnicy bankowej i gdyby coś takiego
    > zaszło w moim przypadku - od razu poleciałoby zgłoszenie do zarządu
    banku i
    > prokuratury.

    Ja Ci zgłoszeń pisać nie zabraniam, ale osobiścei podejrzewam, że Zarząd
    Banku by Ci odpisał, że oni nie ujawnili żadnej tajemnicy tylko
    potwierdzili prawdziwość dokumentu co tajemnicą nie jest samo w sobie, a
    prokuratura przysłała by odmowę wszczęcia postepwoania w tej sprawie.

    > Sugerujesz, że łamię tajemnicę bankową przekazując komuś dokument
    > przygotowany prez bank zawierający na przykład salda lub historię ? No
    nie
    > żartuj.

    Jak najbardziej, że łamiesz. Tylko że w wypadku właściciela konta to jest
    niekaralne. Właścicielowi wolno tę tajemnicę złamać. Może nawet wyciągi ze
    swojego konta na słupach porozlepiać. To jego sprawa.