  • 1. Data: 2013-10-18 19:36:18
    Temat: Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Na początek się pożalę - ponoć Citi oferuje wszystkim bezpłatny kolejny rok
    czy też dożywocie jak się tylko wspomni o chęci rezygnacji z ichniejszej
    karty. Cóż, nie wszystkim. Pomimo tego że co miesiąc od kilku lat na karcie
    są obroty rzędu minimalnej krajowej (tak, wiem - aż tak wiele to nie jest,
    ale mimo wszystko) to moja chęć rezygnacji z karty spotkała się z chłodną
    odpowiedzią "wypowiedzenie umowy zostało zarejestrowane. Czy mogę jeszcze w
    czymś pomóc?". Na moje pytanie o możliwość połączenia z działem utrzymania
    klienta dowiedziałem się, że są tam zajęci i teraz nie można mnie połączyć
    - ale na pewno oddzwonią.

    Ostatniego dnia 30-dniowego okresu wypowiedzenia rzeczywiście Citi
    oddzwonił. Pierwszy raz zgodziłem się na weryfikację tożsamości przez
    telefon (bo jakoś do tej karty się przyzwyczaiłem) i poznałem powód dla
    którego bank zadzwonił. Zaproponował mi zwiększenie limitu na karcie o 50%.
    Nie wiedzieć czemu pan zamilkł jak powiedziałem że dzisiaj właśnie się
    kończy moje posiadanie karty... :-)

    Tak więc szukam banku w którym mógłbym sobie wyrobić kartę na podstawie
    wyciągów z karty Citi i który oferowałby podobne podejście do reklamacji
    jak Citi. Tak, wiem, nieczęste to jest - więc może chociaż podpowiecie mi
    jaki bank oferuje jeszcze jakieś bonusy warte grzechu? No i czy można w
    miarę łatwo użytkować tą kartę bez opłat...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 2. Data: 2013-10-18 20:16:49
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Na moje pytanie o możliwość połączenia z działem utrzymania
    > klienta dowiedziałem się, że są tam zajęci i teraz nie można mnie połączyć
    > - ale na pewno oddzwonią.

    Moge to potwierdzic. Dostalem znacznie lepsza oferte z innego banku dla
    jednego z produktow, co wiazaloby sie z likwidacja w Handlowym. Nie mialem z
    nimi zlych doswiadczen, zatem chcialem zachowac sie elegancko i poinformowac
    o moim zamiarze na wypadek, gdyby chcieli pokonac konkurencje. Dzwonilem
    trzy razy, informowalem i bylem przelaczanu do "dzialu utrzymania". Po
    trzecim razie wysluchiwania melodyjki uznalem limit czasu na te czynnosc za
    wyczerpany i produkt zlikwidowalem.
    Notabene, tak malo ludzi w tym dziale utrzymania czy tak duzo klientow
    rezygnuje?

  • 3. Data: 2013-10-18 20:37:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 19:36:18 +0200, abelincoln napisał(a):

> [...]
    > którego bank zadzwonił. Zaproponował mi zwiększenie limitu na karcie o
    > 50%. Nie wiedzieć czemu pan zamilkł jak powiedziałem że dzisiaj właśnie

    No to chyba już tej karty raczej nigdzie nie przeniesiesz.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-10-18 21:06:49
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 18:37:38 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > No to chyba już tej karty raczej nigdzie nie przeniesiesz.

    Jak kilka lat temu jakąś kartę przenosiłem, to wystarczyły ostatnie 3
    wyciągi. A na moich z Citi nic nie ma o wypowiedzeniu. Na tym najbliższym
    pewnie już będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 5. Data: 2013-10-18 22:45:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > jaki bank oferuje jeszcze jakieś bonusy warte grzechu? No i czy można w
    >
    > miarę łatwo użytkować tą kartę bez opłat...

    Trzeci raz usilowalem zrezygnowac z KK BZWBK informujac, ze nie chce automatcznego
    przedluzenia i trzeci rok z rzedu przekazano mnie do dzialu utrzymania. Tam po
    pytaniu o przyczyne ("nie chce placic za karte") proponowano mi bonusy czesciowe, aby
    na koniec dac brak oplaty na kolejny rok. Podobno tez nie zawsze tak daja.
    W Reifaissen dawne KK Polbanku sa darmowe, za akceptowalne jeszcze dla normalnego
    korzystania limity roczne ilosci transakcji. Bonus - dobry program ratalny w karcie.

  • 6. Data: 2013-10-19 13:29:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 21:06:49 +0200, abelincoln napisał(a):

    > Jak kilka lat temu jakąś kartę przenosiłem, to wystarczyły ostatnie 3
    > wyciągi. A na moich z Citi nic nie ma o wypowiedzeniu.

    Czy takie przenoszenie cos daje ?

    Bo ja jakos sie przyzwyczailem ze idziesz do banku, wnioskujesz,
    dostajesz. Gdzies tam pewnie by jeszcze chcieli zaswiadczenie o
    zarobkach, i pewnie sprawdza w BIK.
    I tyle. Nikogo juz nie interesuje ile tych kart masz i co zrobisz ze
    stara.

    Limity jakies strasznie duze chcecie, kusicie bank wydatkami po 10 tys
    miesiecznie czy co ?

    J.

  • 7. Data: 2013-10-19 14:54:44
    Od: Ra <r...@n...tu>

    W dniu 2013-10-18 19:36, abelincoln pisze:

    > Na początek się pożalę - ponoć Citi oferuje wszystkim bezpłatny kolejny rok
    podepnę sie. Też mam citi golda, nie używam od dawna, nie płacę nie wiem
    sumie dlaczego ale pewnie się to skończy
    padło parę postów ale nie ma ciekawych propozycji. Może podzielmy na 2
    kategorie
    - karty do codziennych zakupów
    - karty na sporadyczne wyjazdy zagranicę, ew zakupy za granicą

  • 8. Data: 2013-10-19 18:50:40
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 13:29:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czy takie przenoszenie cos daje ?

    Może się coś zmieniło, ale jak ostatnio jakąś kartę "zyskiwałem", to były
    trzy drogi - albo z papierkami typu zaświadczenie o dochodach, albo z
    wyciągami z poprzedniej karty, albo bank sam proponuje. W pierwsze mi się
    nie chce bawić, co do trzeciego, to nie wszędzie mam konta - więc wolałbym
    drugim sposobem...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 9. Data: 2013-10-19 21:45:35
    Od: W <w...@w...pl>

    abelincoln wystukał, co następuje:

> [...]
    > nie chce bawić, co do trzeciego, to nie wszędzie mam konta - więc wolałbym

    Hm, ile razy zakładałem KK tak jeszcze nigdy nie przestawiałem zaświadczenia
    o dochodach ani wyciągów z innych kart. Kwestia radosnego zaznaczania
    "własna DG" i wpisywania deklarowanych wpływów? Jedynie jak pytam o
    podniesienie limitu to przebąkują, że mogliby chcieć na przykład PITa
    zobaczyć czy coś...

  • 10. Data: 2013-10-27 17:55:26
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 19:36:18 UTC+2 użytkownik abelincoln napisał:
> [...]
    >
    > klienta dowiedziałem się, że są tam zajęci i teraz nie można mnie połączyć

    Sami dzwonią i proponują zwolnienie z opłaty na kolejny rok oraz bonus -
    cashback 10% do 50 PLN.

    BTW. Po co rezygnujesz, skoro chcesz mieć tą kartę? Ja chciałem zrezygnować w
    ramach robienia porządków ale zostałem przekonany ;)