  • 1. Data: 2011-02-15 20:12:02
    Temat: Dobre Konto - czy takie dobre?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    0 zł za prowadzenie konta
    0 zł za kartę do konta
    0 zł za wypłatę ze wszystkich bankomatów
    0 zł za przelewy w necie

    aby mieć takie warunki trzeba przelać na ww. konto min. 1000 zł w
    miesiącu i wykonać min. 1 transakcję bezgotówkową

    i 3% cashback za zakupy w spożywczakach i na stacjach paliw

    tyle ulotka, spojrze jeszcze do toip, czy może ktoś już jakieś minusy
    tego konta (Dobre Konto w Millennium) znalazł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-02-15 20:29:03
    Temat: Re: Dobre Konto - czy takie dobre?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tyle ulotka, spojrze jeszcze do toip, czy może ktoś już jakieś minusy
    > tego konta (Dobre Konto w Millennium) znalazł?

    do posiadaczy konto w Mille

    czy Pakiet ,,Bezpieczna karta" (ubezpieczenie) jest obowiązkowe?
    bank wspomina również o ubezpieczeniu MilleZdrowie za 1,99 zł
    miesięcznie, czy jest obowiązkowe?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-02-15 20:29:05
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 15 Lut, 21:12, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    Było

  • 4. Data: 2011-02-15 20:32:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-02-15 21:29, Clegan pisze:
    > On 15 Lut, 21:12, RobertS<b...@x...pl> wrote:
    >
    > Było

    fakt, dopiero teraz znalazłem, chyba sobie to konto założę jedynie ze
    względu na ten 3% zwrot, jednak trochę tankuję i w spożywczych kupuję ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-02-15 20:32:52
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > aby mieć takie warunki trzeba przelać na ww. konto min. 1000 zł w
    > miesiącu i wykonać min. 1 transakcję bezgotówkową
    Te ich transakcje kartą debetową...to ta forma pozbywania się
    problemów z kartami kredytowymi?:P

    a minus widzę taki, że "nie ma możliwości zamiany dotychczas
    posiadanego konta na Dobre Konto".
    (Czyli pewnie trzeba zamknąć rachunek, otworzyć nowy z nowym numerem)
    Ja bym się z takim bankiem nie wiązał.

    Drogie wypłaty z bankomatów za granicą 2,5% min 9zł.
    Dodatkowo przy przeliczeniach walutowych pobierają 3%. Razem 5,5%.

    3zł za odwołanie polecenia zapłaty

  • 6. Data: 2011-02-15 20:44:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a minus widzę taki, że "nie ma możliwości zamiany dotychczas
    > posiadanego konta na Dobre Konto".
    > (Czyli pewnie trzeba zamknąć rachunek, otworzyć nowy z nowym numerem)
    > Ja bym się z takim bankiem nie wiązał.

    na razie interesuje mnie tylko to ich Dobre konto, główne i tak mam
    gdzie indziej; gorzej mają ci którzy chcieliby inne konto w Mille
    zamieniać na dobre

    > Drogie wypłaty z bankomatów za granicą 2,5% min 9zł.
    > Dodatkowo przy przeliczeniach walutowych pobierają 3%. Razem 5,5%.
    czyli ich kartą nie wartą wypłacać za granicą, ale od czego ma się
    debetówkę z Polbanku ;-)

    > 3zł za odwołanie polecenia zapłaty
    PZ nie będę zlecał

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-02-15 21:21:32
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > do posiadaczy konto w Mille
    >
    > czy Pakiet ,,Bezpieczna karta" (ubezpieczenie) jest obowiązkowe?
    > bank wspomina również o ubezpieczeniu MilleZdrowie za 1,99 zł
    > miesięcznie, czy jest obowiązkowe?

    Millezdrowie to tak naprawdę NNW. Do wyłączenia natychmiast przy
    zakładaniu (nieobowiązkowe). Ubezpieczenie karty również nieobowiązkowe
    (do wyłączenia po otrzymaniu i aktywacji karty)

    PG

  • 8. Data: 2011-02-15 21:27:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zakładaniu (nieobowiązkowe). Ubezpieczenie karty również nieobowiązkowe
    > (do wyłączenia po otrzymaniu i aktywacji karty)

    super, dzięki za info

    a czy można samemu zdefiniować wartość przelewów przez net? ileś lat
    temu jak chciałem przelać 30kzł to musiałem się pofatygować do placówki
    banku... ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2011-02-15 21:32:48
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a czy można samemu zdefiniować wartość przelewów przez net? ileś lat
    > temu jak chciałem przelać 30kzł to musiałem się pofatygować do placówki
    > banku... ;-/

    podobno można już przez net. ale mnie dziś przy zakładaniu konta w
    oddziale spytano o limity w millenet (max. 50k) i limity w bankomatach
    (max. 10k)

  • 10. Data: 2011-02-16 19:38:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    założyłem sobie dzisiaj Dobre Konto, trwało to ponad godzinę, bo byłem
    kiedyś klientem Mille i pracownicy banku musieli mnie reaktywować jako
    klienta

    podczas tej operacji miałem czas udać się na pifko a pracownik banku
    zadzwonił kiedy udało mu się wygrać z systemem...

    więc jeżeli ktoś chce ww. konto założyć i korzystał już kiedyś z usług
    Mille to może nastawić się na dłuższą wizytę w placówce

    --
    pozdrawiam
    RobertS