  • Data: 2017-12-15 12:32:44
    Temat: Re: Dobra porĂłĹ?wnywarka potrzebna
    Od: "MM" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisal w wiadomosci
    news:1vp5m19w4484r.147bjuqq2jss1.dlg@40tude.net...
    > Oplata za wczesniejszy wykup jest rozna dla roznych typow obligacji;
    > trzeba zaglebic sie w listy emisyjne.
    Masz racje.
    Dziekuje za wyjasnienia.

    Obligacje skarbowe coraz mniej biore pod uwage, chociaz nie maja
    w sumie ograniczenia w postaci np. 10k PLN i to jest ich plus.

    Daly mi duzo do myslenia przedwczorajsze wypowiedzi JF(z 18:54)
    i cef(z 19:58) na temat co panstwo moze zrobic z naszymi pieniedzmi.
    Jestem w takiej sytuacji, ze pieniadze, ktore mam, beda mi pewnie
    potrzebne na leczenie, a wiecej juz nie zarobie. Dlatego tym bardziej
    nie moge ich stracic, ani znaczaco pomniejszyc.
    Kantor Alior i w ogole Alior ma te "wade", ze to tez bank "panstwowy",
    bo powiazany z PZU.

    Czy istnieja w Polsce banki, a jesli tak, to ktore to sa, przy ktorych
    nasze panstwo nie moze "majstrowac"? Chodzi mi nie tylko o lokaty,
    ale w ogole oszczednosci.

    Pozdrawiam
    MM