  • 21. Data: 2003-08-01 10:07:18
    Temat: Re: Do posiadaczy KK BPH
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> napisał(a):

    > kredytowy
    >
    > A dlaczego się u pierasz przy MasterCard. Z BPH-PBK jest kiepsko
    > rozwiązana bo wszystko walą przez Euro, lepszy byłby MC lub VC z PKO BP
    > SA gdzie stosowane są przeliczniki przez Euro lub $ w zależności w
    > jakiej walucie kupujesz. A może lepsza byłaby VC z Millennium, tylko te
    > 2 zł. za rachunek u nich.

    na kraje $ mam visy a w Europie wolalbym karte w Euro. Jest mi obojetne czy
    bedzie to Visa czy Mastercard ale poki co malo kto stosuje visy przeliczane
    przez euro.

    D.

  • 22. Data: 2003-08-01 10:10:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    > Mam przy okazji pytanko, jeśli zlikwiduje rachunek w BPH-PBK (dopiero
    > założony), to czy będzie wgląd na KK przez Sez@m?

    nie bedzie - ja nie odnowilem KK BPHPBK wlasnie dlatego, ze bede likwidowal
    konto, a bez konta w bnku sez@ma na podglad karty nie daja
    *** blad ***

  • 23. Data: 2003-08-01 16:01:58
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    podpisałem dzisiaj zaakceptowany wniosek o KK w BPH, bez wniosku o ROR,
    o żadnym wekslu nie było mowy
    w.

  • 24. Data: 2003-08-01 18:01:22
    Od: "christo" <e...@o...pl>

    Użytkownik "dracula" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    czepiasz siem....

    > zaznaczylam, iz bez powodu tego zrobic nie moze....
    > a szczegoly obslugi weksla precyzuje poniekad deklaracja wekslowa czyz
    > nie??? (przyznam szczerze, ze dawno nie widzialam tego druku i nie
    pamietam
    > szczegolowo co w niej jest napisane).

    Podeslac Ci ja na LN ? :-PPPP

    christo

  • 25. Data: 2003-08-01 18:50:32
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkowniczka "dracula"

> [...]
    > a szczegoly obslugi weksla precyzuje poniekad deklaracja wekslowa czyz
    > nie??? (przyznam szczerze, ze dawno nie widzialam tego druku i nie

    Ja weksla bankowi nigdy nie dawałem, więc co jest w deklaracji nie wiem.
    Jeżeli ktoś ma przykład - chętnie się zapoznam z treścią.
    Ale AFAIK weksel jest zobowiązaniem niezależnym od kredytu.Umieszczenie
    jakichkolwiek warunków na wekslu AFAIR powoduje że jest nieważny.
    Czy taka deklaracja w jakikolwiek sposób wiąże bank, czy też służy głównie
    poprawie samopoczucia dłużnika?

    Bogdan B.

  • 26. Data: 2003-08-01 19:19:41
    Od: "Rafal" <s...@w...krakow.pl>

    służę uprzejmie przykładem:

    Bank ....

    Oddział ...

    W załączeniu składam do dyspozycji Banku ... Oddział ..., weksel in blanco

    bez protestu z mojego wystawienia.

    Weksel stanowi zabezpieczenie .... w wysokości ... udzielonego na podstawie

    Umowy .... z dnia ...

    Bank ma prawo wypełnić weksel w każdym czasie na sumę

    odpowiadającą mojemu zadłużeniu w Banku, łącznie z przysługującymi

    Bankowi odsetkami, opatrzyć te weksel datą płatności i datą wystawienia

    według własnego uznania, zawiadamiając mnie o wypełnieniu weksla listem
    poleconym.

    List ten powinien być wysłany najpóźniej na 7 dni przed terminem płatności
    weksla.

    Weksel będzie płatny w Banku ... Oddział ...

    Zobowiązani wekslowo wyrażają zgodę by w/w pismo zastąpiło przedstawienie
    weksla do zapłaty.

    jak widać deklaracja taka wiąże Bank. może on wystawić weksel tylko w celu
    ściągnięcia należności z tej

    konkretnej umowy.