  • 41. Data: 2013-12-10 16:54:06
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 16:11:49 +0100, koala napisał(a):

    > To nie chodzi o słitfocię...ale wyłączenie animacji jest w opcji
    > "Zdjęcie profilowe"...dopiero jak mi napisali że tam się wyłącza
    > animacje to zajrzałem w to miejsce...bo przeca fotki tam wrzucał nie będe...

    Ciekawy efekt się uzyskuje wrzucając do Adblocka filtr mbank.pl/images
    Stronę główną prawie ;) da się przeczytać.
    A podstrony przy użyciu ctrl+A też :D
    Chyba sobie go zostawię na dłużej... ;->

    --
    Imka

  • 42. Data: 2013-12-10 17:06:49
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 16:51:48 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > No jak "nie będziesz"? Super-team się nagłówkował, wykonawca wziął kasę
    > i odpalił komu trzeba prowizję żeby ta opcja była i to właśnie tam, bo
    > jakżesz można mieć konto bankowe bez słitfoci,

    A ja jednak myślę ze w tym szaleństwie jest metoda.
    Oni chyba naprawdę się nastawili na zdobycie klientów obecnie
    nastoletnich. Nie przypuszczali tylko, że aż tak mocno wkurzą obecnych.

    Za lat dziesięć będą mieli swoich zaprzysięgłych klientów-wielbicieli,
    nie wyobrażających sobie innej postaci serwisu bankowego.
    I całkiem bezinteresownie życzę im powodzenia - i awansem składam wyrazy
    współczucia pracownikom partyline z powodu konieczności porozumiewiania
    się z tymiż klientami słowem pisanym i mówionym. Mocne wsparcie będzie
    potrzebne.

    A, jeszcze jednego nie wzięli pod uwagę. Popularność fejsbuka zdaje się
    ostatnio spada. Nie u nas, w Stanach, ale podejrzewam że ta 'moda'
    dojdzie i do nas. Och.

    --
    Imka

  • 43. Data: 2013-12-10 19:30:59
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    p <a...@z...pl> wrote:

    > A jest prawda to, ze w nowym interfejsie mbanku przelewy nie sa
    > potwierdzane haslem wyslanym smsem?

    Nie, tak jak było.

    a.

  • 44. Data: 2013-12-10 20:12:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:38:16 +0100, osa napisał(a):

    > Wg mnie GNB przebija wszystkich! Tam to wiekowe chłopaki mogliby nie
    > wytrzymać i długo byśmy się ich reaktywacją nie nacieszyli ;)

    Jeszcze w temacie tych nowych bankowych interface, które są klikalne,
    przesuwalne, kolorowe i multimedialne. Gdzieś ostatnio przeczytałem, że
    jakaś szkoła nauki języka angielskiego (niestety nie pamiętam nazwy) ale
    jedna z czołówki jeżeli chodzi o skuteczność zaczyna odchodzić od
    multimediów, tabletów, miziania i świecidełek. Przyczyna? Ano prozaiczna
    - dzieciaki nie potrafią się kompletnie skupić. Szkoła wraca do
    sprawdzonej metody papier i ołówek, bo okazuje się po jakiś najnowszych
    badaniach, że to daje najlepsze efekty. Reasumując ciekawe kiedy banki to
    zrozumieją ;) Było nie było kolejna zmiana pewnie i tak za kilkanaście
    lat.

    Xenocide

  • 45. Data: 2013-12-10 21:49:35
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Laski bez. Ten nowy interfejs to kompletne gowno i nikt mnie nie zmusi do
    grzebania sie w nim. Bankow jest od cholery. Jak mbank ma to w dupie to ja
    tym bardziej.

    :)

  • 46. Data: 2013-12-11 01:29:34
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mB?ka s? policzone
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-10 21:49, miumiu pisze:
    > Laski bez. Ten nowy interfejs to kompletne gowno i nikt mnie nie zmusi do
    > grzebania sie w nim. Bankow jest od cholery. Jak mbank ma to w dupie to ja
    > tym bardziej.
    Przecież ja cały czas wchodzę do starego :-)
    http://www.mbank.pl/login/

    --
    animka

  • 47. Data: 2013-12-11 11:44:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości
    >Przecież ja cały czas wchodzę do starego :-)
    >http://www.mbank.pl/login/

    Nie martw sie, juz niedlugo.

    Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru
    tysiacach skarg sie zorientuja ze to zla decyzja byla.

    J.

  • 48. Data: 2013-12-11 11:54:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 11:44:48 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru
    > tysiacach skarg sie zorientuja ze to zla decyzja byla.
    Ja myślę ze "milionom much" to zwisa.
    Kilku wyjadaczy z pl.biznes.banki ponarzeka, gdzies na specjalistycznych forach kilku
    kolejnych a reszta przywyknie.
    Dopóki będzie działac będzie ok. Na PKo można narzekac- podwójne księgowania, ginące
    środki, niedziałające przez weekend bankomaty itp- tam dopiero się działo.
    Ja tez pesymistycznie byłem nastawiony do nowego ale po kilku tygodniach dość
    intensywnego uzytkowania przywykłem i w sumie nie tęsknię za starym. Działa płynnie i
    to dla mnie najważniejsze.
    Na PKo to mozna ponarzekac: podwójne księgowania, ginące środki, niedziałające przez
    weekendy bankomaty itp. Tam to dopiero się działo.

  • 49. Data: 2013-12-11 12:01:31
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 11:44:48 +0100, J.F napisał(a):

    > Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru
    > tysiacach skarg sie zorientuja ze to zla decyzja byla.

    W św. Mikołaja też wierzysz? :)
    Nie ma takiej opcji, by się ugięli. Co by to oznaczało, że inwestycja
    100mln złotych była niepotrzebna? Premie niesłusznie przyznane?
    Powiedzieli A, to muszą powiedzieć B. Choćby kosztem kilku tysięcy
    klientów. A w ogóle co to jest dla nich kilka tysięcy klientów?

  • 50. Data: 2013-12-11 12:15:54
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 02:54:57 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Ja myślę ze "milionom much" to zwisa.
    > Kilku wyjadaczy z pl.biznes.banki ponarzeka, gdzies na specjalistycznych
    > forach kilku kolejnych a reszta przywyknie.

    Heh, o grupach dyskusyjnych to w mbanku najwidoczniej nawet nie wiedzą.
    Zauważyliście, że w ostatnim czasie, gdzie się nie poruszy tego tematu
    (mówię o forach), to po jakimś czasie pojawia się wypowiedź użytkownika
    "zespolmbanku" lub podobnego, broniącego nowego interfejsu?
    Tutaj cisza. Nie wiedzą, nie dotarli. Albo nie - inna wersja - wiedzą,
    ale uznali, że Usenet, na którym kisi się paręset geeków, nie ma żadnego
    znaczącego głosu w dzisiejszym Internecie. I chyba słusznie...