  • Data: 2002-11-27 09:15:49
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o to, że jedynie Wisła w Polsce gwarantuje osiąganie w odpowiednio
    długim terminie wyników sportowych oraz pewną przejrzystość biznesową i dobrą
    organizację. Piłkarze Legii nie dostali premii za mistrzostwo polski - pomysl
    jak by się poczuli kibice Legii korzystający z KK Legii albo z debetowki, ze de
    facto ich siano gdzies sie rozplynelo...
    Mysle, ze kazdy klub musi przez 2, 3 lata w stabilny i przejrzysty sposob
    zarzadzac swoim biznesem osiagac w miare dobre wyniki sportowe i generowac
    odpowiedni poziom zainteresowania w lokalnym srodowisku - mysle tu zarowno o
    liczbie kibicow (na Lechu bylo w tym roku 150 tys. ludzi) oraz o klimatach w
    stylu burdy na stadionach (vide wydarzenia z meczu Legia Widzew, bojka kibicow
    Lecha i wisly w Krakowie).
    Mysle wiec, ze na takie karty poczekamy ze 2 lata, moze mniej.