  • Data: 2002-11-30 16:14:15
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Nov 2002 13:20:43 +0100, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    > Myślę, że np. kolega Frabiński z przyjemnością wyrobiłby sobie kartę
    >z herbem Lecha Poznań ;)

    Lecha to akurat niekoniecznie, nie specjalnie mnie ten sport
    interesuje :-)
    Ale tego typu karty to IMO u nas najblizsza przyszlosc, niedlugo moze
    sporo zaczac sie dziac w tym temacie.
    Obecnie jeszcze rynek kart (szczegolnie kredytowych) jest na tyle
    skromny, ze wciaz kluczowe znaczenie ma konkurowanie poprzez typowo
    "bankowe" cechy karty (ceny, oprocentowanie, grace period itp).
    Wkrotce moze jednak zaczac sie sporo dziac w zakresie pozabankowych
    cech produktow kartowych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730