  • Data: 2002-11-26 15:08:22
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Okej spojrz na to z innej strony...
    (Nieznam dokladnie szczegolow ale):
    Pyra to jest kolo ktory wylozyl na sklepach sportowych Ultra sporo ludzi w
    Poznaniu, poznanskie penery siedza w zarzadzie, kolesie z mlyna jada do Krakowa
    aby wspolnie z kibolami Cracoiwii nap.... sie z Wisla, Piotrek Reiss chla i cpa
    (o tym mozna nawet przeczytac w necie) wiele rzeczy sie w Poznaniu udalo z
    Lechem, ale jasnej przyszlosci tego klubu to ja nie jestem pewien.
    To zagraza reputacji banku. a co jak Lech zacznie przegrywac, spadnie do II
    ligi, myslisz, ze taki interes sie oplaca...
    Poza tym wazny jest tez profil klientow, raczej nikt bezrobotnych i mlodociach
    mieszkancow osiedli mieszkanowych nie chce za bardzo za klientow.
    Moim zdaniem w Polsce jedynym klubem z ktorym mozna krecic taki deal to Wisla:
    - stabilny akcjonariusz, dobre lub bardzo dobre wystepy, duze szanse na
    rozwoj...