  • 51. Data: 2011-03-07 13:47:00
    Temat: Re: Dlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Mar, 13:36, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Kompletnie nie o to mi chodzi. Transpoder mo e zg asza id kontrahenta,
    > zlicza jego kwot , odpowiada kryptograficznie na danie z u yciem klucza
    > prywatnego. Bez informacji o tym co robi dyskusja nt bezpiecze stwa jest
    > zupe nie bezsensowna.

    Ale mowa byłą tylko, jeśli dobrze rozumiem, o możliwości lub nie
    włączania/wyłączania tej formy przeprowadzania autoryzacji przy pomocy
    odpowiednio przystosowanego bankomatu, nie do zrobienia?

  • 52. Data: 2011-03-07 15:31:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Q wrote:

    > ojej, np. taki gupi mbank:
    > - MasterCard bez PayPass
    > - MasterCard PayPass
    > - Visa ... bez PayWave
    > - Visa ... PayWave

    I można sobie *zamówić* ?

    witrak()

  • 53. Data: 2011-03-15 14:42:15
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > I można sobie *zamówić* ?

    te z PayXXX sa "ekstra platne",
    tak wiec wydaje mi sie, ze bank standardowo
    rozdaje te bez PayXXX a te z PayXXX mozna sobie zamowic;

    tak mysle, ale nie sprawdzalem tego :)