  • 11. Data: 2002-02-09 10:57:23
    Temat: Re: Dlaczego nie możnazmienić nadawcy przelewu [mbank]
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    napisał w wiadomości
    news:20020209002214.GP9443@diuna.pingwin.waw.pl...

    > A swoją drogą - po to są te cholerne 4 linijki
    aby cos w nich
    > umiescić.

    Cztery linijki powiadasz, tam nie ma żadnych
    linijek (w BSK chyba sa wydzielone 4). Fakt że jak
    definiujesz przelew to przenosi ci do następnej
    linijki po zapelnieniu poprzedniej ale tych
    linujek może być nieograniczona ilość.
    Przed chwila zaeksperymentowałem i wprowadziłem
    440 znaków (mógłbym spokojnie więcej bo z prawej
    strony pojawia sie pasek przewijania). Próba
    zatwierdzenie tak zdefiniownego przelwu skończyła
    sie komunikatem "Pole 'Tyruł przelewu' ma 440
    znaków. Maksymalna dozwolona długość to 140
    znaków" . Dobrze ze komunikat pojawia się przed
    uzyciem tana ale byłoby chyba lepiej aby takie
    ograniczenie pojawiło się juz podczas samego
    wprowadzania tekstu "tytuł przelewu" a tak jest
    np. w BZWBK.

    Sark

  • 12. Data: 2002-02-09 11:10:26
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > No i w czym problem ? Od 1,5 roku place rachunki
    inetem w tym
    > wiekszosc nie na mnie, bez zadnych problemow. Od
    tego jest tytul zeby
    > tam wpisac za kogo jest platnosc.

    No wlaśnie też tak robię i nie ma problemu

    > nawet z 30 znakami w mB sobie radzilem a przy
    pelnej dlugosci tytulu
    > to moge wpisac wszytke szczegoly, tak ze jakby
    odbioca nie kombinowal
    > to musi zaksiegowac to poprawnie :-).

    Kiedyś na pbb ktoś wspominał że są banki-odbiorcy
    które obcinają tytuł przelewu do mniejszej ilości
    zanków (wsponiani wtedy chyba o pekao sa i jeszcze
    jakimś. Są jeszcze takie czy już problemu ze 140
    znakami niema ?

    Sark

  • 13. Data: 2002-02-09 16:59:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sark"

    > Maksymalna dozwolona długość to 140 znaków" .

    wyrabiaja w was umiejętność liczenia ;-)))
    moze skasowanie tego lewego nadawcy to moja wina
    - pamietam jak tydzien temu dowiedzialem sie o tym
    z waszej korespondencji i to ostro to skrytykowalem ;-))
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-02-09 17:18:53
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > moze skasowanie tego lewego nadawcy to moja wina
    > - pamietam jak tydzien temu dowiedzialem sie o tym
    > z waszej korespondencji i to ostro to skrytykowalem ;-))

    Nie sadzisz chyba, ze firma na A. wyrobilaby sie z tym problemem w
    tydzien?:)))

    Pzdr,

    M.

  • 15. Data: 2002-02-09 17:50:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > Nie sadzisz chyba, ze firma na A. wyrobilaby sie z tym problemem w
    > tydzien?:)))

    zapomnialem, ze nie kazdy jest taki pracoholik jak ja ;-))
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-02-09 18:05:13
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> napisał w wiadomości
    > Nie sadzisz chyba, ze firma na A. wyrobilaby sie
    z tym problemem w
    > tydzien?:)))

    Ponoć dla firmy A. szybko to za pół roku :-))

    Sark

  • 17. Data: 2002-02-10 03:58:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> writes:

    > A ja raczej powiem że mógłby wylecieć gdyby tego nie zrobili.
    > Wyobrażasz jakie przekręty można było robić za pomocą takich przelewów ?

    Okropnie straszne.

    > Np taki pan Krzaklewski mógłby sobie na kampanie wyborczą kasę wysyłać,
    > nie mogli by mu nic zrobić, porównywać charakteru pisma itp.

    Taak. A teraz to niby nie moze? W kazdym banku (normalnym) wykonaja taka
    dyspozycje. Porownywac to sobie moga - przy wplacie gotowkowej czy podobnej
    nie trzeba sie podpisywac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2002-02-11 22:02:03
    Od: "witek na onet" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek G." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Bardzo mi się to podobało bo mogłem robić przelewy za telefon i takie tam za
    całą
    > rodzinkę.

    Dalej mozesz to robić. "tytuł przelewu" jest istotny - tam wpisz dane
    identyfikujące za kogo wpłacasz kasę i za co - dla nikogo nie jest ważne kto
    w imieniu wierzyciela wpłaca kasę.
    --
    Witek
    mailto: w...@p...onet.pl

  • 19. Data: 2002-02-12 08:32:34
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > nawet z 30 znakami w mB sobie radzilem a przy pelnej dlugosci tytulu
    > to moge wpisac wszytke szczegoly, tak ze jakby odbioca nie kombinowal

    To ja się nie zdziwię, gdy mBnak wprowadzi płatne przelewy :).
    Pewnie już nie wyrabiają z opłatami za nie, a do końca roku chcą wyjść na +.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 20. Data: 2002-02-12 08:35:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 09:32:34AM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > To ja się nie zdziwię, gdy mBnak wprowadzi płatne przelewy :).
    > Pewnie już nie wyrabiają z opłatami za nie, a do końca roku chcą wyjść na +.

    Pieprzenie w bambus. Jaki jedno ma zwiazek z drugim?

    --

    --w