  • 81. Data: 2004-05-04 20:17:11
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:c78t6q$jm3$1@news.onet.pl...
    > "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > a kazdy po kolei mowi Ci ZE PISZESZ BZDURY Dave.
    > ile razy jeszcze to powtorzysz.
    > ja mam regularne 2 (DWA) miesiecznie i nie mieszkam na dworcu. (reszta to
    > kolejne nieregularne dwa miesiecznie)

    1.
    aaa. i zeby nie bylo niejasnosci. nie chodze na poczte, ani do innych bankow
    placic gotowka.

    2.
    mbank tez mnie wkurzyl oplatami, ale dlatego ze jestem ideowcem a nie, ze
    chodzi mi o glupie 50 groszy. uwazam ze zwyczajnie mnie oszukali. cala kase
    stamtad zabralem i tylko VG mnie jeszcze trzyma.
    mowie tylko ze bezsensem jest uogolnianie na podstawie wlasnych doswiadczen.

    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 82. Data: 2004-05-04 20:21:56
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik " S.T." <n...@g...pl> napisał:
    > Fakt, że on sporo pisze,
    > ale o jego wiedzy o mBanku można z całą pewnościa napisać tylko tyle
    > że zna sie na błędnym logowaniu, bo robił to już tyle razy ... ;-P

    MEGA^ROTFL !!!!!
    Ps. naprawdę dobre ;))

  • 83. Data: 2004-05-04 20:26:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mbank tez mnie wkurzyl oplatami, ale dlatego ze jestem ideowcem a nie, ze
    > chodzi mi o glupie 50 groszy.

    Dzięki za wieczorną porcję rozrywki ;-)))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 84. Data: 2004-05-04 20:33:21
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
    > Ty to zaś masz jakiś problem na tle mbanku ;-))) Jak czytam Twoje wypowiedzi
    > na ich temat, to mam wrażenie jakby BRE zrobiło Ci jakąś straaaszną krzywdę
    > i teraz prowadzisz osobistą walkę ;-)))))

    taka nowa moda na pbb nastała.... widac pbb ostatnio przyciąga krzykaczy co by
    chcieli miec private banking KONIECZNIE za darmo ;-)) A juz najlepiej, żeby to
    bank im płacil za trzymanie tego majątku ....... w postaci 500zł ;))
    Skoro populiści mają takie poparcie w społeczeństwie, to pojawia sie nowa
    kategoria populistów bankowych - banki za darmo, kredyty na 0% etc. ;))
    Ps. tak troche OT - w oderwaniu od konkretnego banku i konkretnych osób (nie mam
    zamiaru ani ochoty prowadzić bezsensownej polemiki).

  • 85. Data: 2004-05-04 20:39:46
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Dzięki za wieczorną porcję rozrywki ;-)))))

    :-) prosze.
    moze niefortunne sformulowanie.
    chodzi mi o to, ze mbank przez 2 lata krzyczal "hej! my jestesmy inni niz
    wszyscy. nie ma drugiego takiego banku. wszystko za darmo. inni sie powinni
    uczyc od nas"
    i kurcze, ja sie z nimi zgadzalem.
    a teraz taka wtopa.
    ja wiem wszystko (instytucja nastawiona na zysk etc.) ale zwaz, ze wiele
    firm wiele oddalo by za klienta tak przywiazanego do swojego brandu jakimis,
    jak je nazwalem "ideami".
    to wprost marzenie wszystkich specow od marketingu.
    wiec uwazam, ze mbank popelnil spora bzdure, bo ten wlasnie image sobie
    zniszczyl.
    przynajmniej w moich oczach.
    i uwazam, ze "dlugookresowa maksymalizacja zysku" moze zalezec od tego
    image'u.

    to tyle chcialem napisac.
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 86. Data: 2004-05-04 20:40:37
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ~WD napisał:
    > DB, Postbank, Commerz, HVB i Drezner - podpisały porozumienie i bankomaty
    > tych sieci sa bezprowizyjne !!!
    >
    > ** Zur Cash Group zählen: Deutsche Bank Gruppe, Commerzbank, Dresdner
    > Bank, HypoVereinsbank und deren Tochtergesellschaften sowie Postbank.

    A tak troszku off-topicznie zapytam: czy VolkswagenBank direkt
    Deutschland ma własną sieć bankomatów? Bo na ichnim WWW jakoś nie mogłem
    się tego doszukać...

    K.

  • 87. Data: 2004-05-04 21:00:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > :-) prosze.
    > moze niefortunne sformulowanie.

    Nie no - to tylko ja złosliwie i tendencyjnie sobie cytat do pośmiania się
    przycięłam ;-))))

    > chodzi mi o to, ze mbank przez 2 lata krzyczal "hej! my jestesmy inni niz
    > wszyscy. nie ma drugiego takiego banku. wszystko za darmo. inni sie
> [...]
    /ciach/

    Przyjęłam do wiadomości, że niektórzy tak reagują, ale nadal nie mogę wyjśc
    z podziwu, że tak jest ;-))) To tyle. BTW - tą kasę z mbanku to zabierałeś
    po 1 groszu zapewne ;-))) ?

  • 88. Data: 2004-05-04 21:05:38
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    > Przyjęłam do wiadomości, że niektórzy tak reagują, ale nadal nie mogę
    wyjśc
    > z podziwu, że tak jest ;-))) To tyle. BTW - tą kasę z mbanku to zabierałeś
    > po 1 groszu zapewne ;-))) ?

    o kurcze.
    co za pamiec. podziwiam. :-)
    ok - pisalem juz raz, ale powtorze:
    to nie byl najmadrzejszy pomysl.
    zareagowalem gwaltownie na zasadzie "pokazmy bucom".
    chcialem zrobic cos na zasadzie szerokiej akcji, a wyszla blazenada.
    bywa.
    ale i tak do mbanku od tamtej pory zostala mi niechec. i nie mysle, ze
    jestem jedyny.
    a ja generowalem (czas przeszly) zyski. i nie mysle, ze jestem jedyny.

    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 89. Data: 2004-05-04 21:20:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Rafal Urbanelis napisał:

    [...]
    > chodzi mi o to, ze mbank przez 2 lata krzyczal "hej! my jestesmy inni niz
    > wszyscy. nie ma drugiego takiego banku. wszystko za darmo. inni sie powinni
    > uczyc od nas" i kurcze, ja sie z nimi zgadzalem. a teraz taka wtopa.

    Jakbym czytał devnulla ;-)

    K.

  • 90. Data: 2004-05-05 04:56:22
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c78sjo$4ru$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > I tak jesteście szczęściarze - we Wrocławiu za prąd i gaz płaci się
    > jak za króla Ćwieczka - o takich fanaberiach jak PZ i karty nie
    > słyszeli ;-)

    W Poznaniu o PZ slyszeli, ale na razie tylko ode mnie ;)

    Aby Cie pocieszyc, przypomne, ze przez dobrych kilka miesiecy w 2003
    zmieniali sprytnie numer konta na kazdej fakturze. Dopiero pod koniec roku
    im przeszlo.

    --
    Robert