  • 171. Data: 2004-05-11 19:42:08
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Szymekg" <s...@g...pl> wrote in message
    news:c76ass$jvn$1@inews.gazeta.pl...
    > Z tonu waszych wypowiedzi rodzi się jasny pogląd, że traktujecie mBank na
    > równi z Telekomunikacją Polską. O co chodzi. Przecież w przeciwieństwie do
    > telefonów w świecie banków już dawno nie ma monopolu, a zwłaszcza jeśli
    > chodzi o banki internetowe. Byłbym bardzo wdzięczny jak by mi ktoś
    wyjaśnił
    > dlaczego tak bardzo nie lubicie mBanku.

    Twoje wrazenie, ze nikt tu nei lubi mBanku wynika pewnie po czesci z tego,
    ze jak ktos nie jest zadowolony to marudzi, a jak jest to... korzysta i nie
    widzi powodu zeby o tym wspominac.

    Tak jak na przyklad ja.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 172. Data: 2004-05-12 11:34:20
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL z fizkusa.
    > ;)

    Że też te klawiatury mają tak ułożone klawisze, a ludzie mają takie
    nieprecyzyjne palce...

  • 173. Data: 2004-05-12 14:52:39
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    corner wrote:

    > Że też te klawiatury mają tak ułożone klawisze, a ludzie mają takie
    > nieprecyzyjne palce...

    To tłumaczy też ogromną liczbę "tranzakcji" na Allegro ;-)

    Bogdan B.

  • 174. Data: 2004-05-13 05:19:52
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

    > Zostawiłeś słowo "większość", które jest nie mniejszym uogólnieniem i to na
    > dodatek nie posiadającym wiarygodnych podstaw.

    W kwestii formalnej: jest "mniejszym" uogólnieniem. Albo inaczej
    "wszyscy" jest mocniejszym, "większość" słabszym (Jak w logice: operator
    "Dla każdego x" różni się od operatora "Istnieje takie x, że", choć tu
    dochodzi jeszcze warunkek "x > 1/2 całości" ;)

    pzdrw
    PK