  • 1. Data: 2004-05-03 20:42:57
    Temat: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Z tonu waszych wypowiedzi rodzi się jasny pogląd, że traktujecie mBank na
    równi z Telekomunikacją Polską. O co chodzi. Przecież w przeciwieństwie do
    telefonów w świecie banków już dawno nie ma monopolu, a zwłaszcza jeśli
    chodzi o banki internetowe. Byłbym bardzo wdzięczny jak by mi ktoś wyjaśnił
    dlaczego tak bardzo nie lubicie mBanku.

  • 2. Data: 2004-05-03 20:57:40
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Szymekg wrote:
> [...]
    > monopolu, a zwłaszcza jeśli chodzi o banki internetowe. Byłbym bardzo
    > wdzięczny jak by mi ktoś wyjaśnił dlaczego tak bardzo nie lubicie

    Nie wiem co miałeś na myśli pisząc "dlaczego tak bardzo nie lubicie mBanku".
    Bo jeżeli chodzi o ostatni rozbudowany wątek, to niech ten co nie lubi
    mBanku wypowie się za siebie. On lubi nie lubić ;-).
    A bankom dokłada się tu dość równo, najbardziej tym które mają najwięcej
    klientów bo im więcej spraw tym proporcjonalnie więcej wpadek. No i jakoś
    tak jest, że ci zadowoleni z usług nigdy nie piszą postów, robią to głównie
    niezadowoleni. Stąd taki obraz.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-05-03 20:57:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Szymekg <s...@g...pl> wrote:
    Byłbym bardzo
    > wdzięczny jak by mi ktoś wyjaśnił dlaczego tak bardzo nie lubicie
    > mBanku.

    eeee. Po tym jak odeszla 50groszowa elita nie jest zle, wiec nie wiem po
    czym wysunales taki wniosek.
    Zauwaz, ze teraz zle zaczeto mowic o VW Banku direct.
    Po prostu - ponoc darowanemu koniowi nie patrzy sie w zeby. W przypadku
    bankow ludzie mysla, ze jak przyniosa do niego 500 zl to im sie wszystko
    nalezy.

    Ja uwazam, ze za jakosc powinno sie placic. Bogaci takich problemow nie
    maja, bo ida do dobrego banku i nie krzywia sie, jak musza te pare zlotych
    miesiecznie zaplacic za prowadzenie konta.

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-05-03 21:03:19
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Byłbym bardzo wdzięczny jak by mi ktoś wyjaśnił
    > dlaczego tak bardzo nie lubicie mBanku.

    ja tam lubie mBank :)

  • 5. Data: 2004-05-03 21:03:51
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    > eeee. Po tym jak odeszla 50groszowa elita nie jest zle,

    O jaką elite 50 groszową ci chodizło?
    wg tabeli opłat i prowizji 50 grosdzy za przelew do innego banku jest nadal
    pobierana. Czyzbym o czymś nie wiedział?

  • 6. Data: 2004-05-03 21:14:05
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Szymekg wrote:

    > O jaką elite 50 groszową ci chodizło?
    > wg tabeli opłat i prowizji 50 grosdzy za przelew do innego banku jest
    > nadal pobierana. Czyzbym o czymś nie wiedział?

    Opłata jest pobierana od lutego.
    Ta "elita" to ci którzy mają za złe bankowi że przelewy nie są darmowe.

  • 7. Data: 2004-05-03 21:24:47
    Od: " S.T." <n...@g...pl>

    Szymekg <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > chodzi o banki internetowe. Byłbym bardzo wdzięczny jak by mi ktoś wyjaśnił

    Eeee, chyba czytasz zbyt szybko,
    powinieneś raczej spytać:
    "Dlaczego Radek P. uważa że mBank jest zły" ;-)
    Fakt, że on sporo pisze,
    ale o jego wiedzy o mBanku można z całą pewnościa napisać tylko tyle
    że zna sie na błędnym logowaniu, bo robił to już tyle razy ... ;-P
    Reszta to tylko ... z resztą sam widzisz :-)

  • 8. Data: 2004-05-04 08:13:56
    Od: "Lesio" <l...@n...pl>

    Użytkownik "Szymekg" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonów w świecie banków już dawno nie ma monopolu, a zwłaszcza jeśli
    > chodzi o banki internetowe. Byłbym bardzo wdzięczny jak by mi ktoś

    Mam konto firmowe w MBanku.
    I szczerze mówiąc jest to jeden
    z najtańszych i nalepszych banków,
    które oferują taką usługę.

    Konta posiadałem w Kredyt Banku
    oraz PKO i szybciutko uciekałem
    z tych banków.

    --

    Z pozdrowieniami

    Leszek e-mail: p...@l...pl
    GG 508850

  • 9. Data: 2004-05-04 08:36:20
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:c76bol$519$1@news.onet.pl...
    > Ja uwazam, ze za jakosc powinno sie placic. Bogaci takich problemow nie
    > maja, bo ida do dobrego banku i nie krzywia sie, jak musza te pare zlotych
    > miesiecznie zaplacic za prowadzenie konta.

    Ja rowniez uwazam ze za wysoka jakosc i profesjonalizm powinno sie placic.
    Ale po pierwsze nie oczekiwalbym tego od mbanku a po drugie dla mnie
    najlepsza opcja oplaty jest stala ryczaltwa oplata miesieczna za korzystanie
    z uslug banku a nie oplata za "kazde pierniecie" jak to sie robi w mbanku.
    Takie podejscie zniecheca skutecznie do korzystania z uslug takiego banku i
    mysle ze kiedys zarzad mbanku zrozumie swoj blad.

    D.

  • 10. Data: 2004-05-04 08:56:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:
    > pierniecie" jak to sie robi w mbanku. Takie podejscie zniecheca
    > skutecznie do korzystania z uslug takiego banku i mysle ze kiedys
    > zarzad mbanku zrozumie swoj blad.
    > D.

    Warto byloby dodac, ze zniecheca Ciebie. Nie wypowiadaj sie za wszystkich.

    http://www.PRnews.pl