    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego SKOK daje tak duże oprocentowanie
    Date: 1 Nov 2002 21:54:05 +0100

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > powyżej
    > ich

    > założyć
    > niskooprocentowana.

    > Ale czy to nie jest tak, ze "Każdy człowiek z ulicy" zakladajac ta lokate
    > staje sie czklonkiem spoldzielni SKOK?
    > No bo jesli zostaje czlonkiem to ciaza na nim obowiazki czlonka (oplaty).
    > Jesli nim nie zostaje to chyba nie moze miec gwarancji "SKOKowych" czyli ani
    > BFG ani SKOK nie gwarantuja jego wkladow...
    > Tak tylko gdybam...;-)
    >
    > --
> [...]
    Nie wiem czy zostaje członkiem spółdzielni. Wiem natomiast, że korzysta z
    gwarancji SKOKowych bez dodatkowych opłat. Reasumując ta sprawa (bardzo duże
    stałe oprocentowanie) jest dla mnie ciągle bardzo dziwna. Proszę tylko aby ktoś
    moich wątpliwości nie potraktował jako reklamę SKOKa a wręcz odwrotnie. Dalej
    czekam na jakieś kompleksowe wyjaśnienie. Pozdrowienia Tensor1.