    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego SKOK daje tak duże oprocentowanie
    Date: Thu, 31 Oct 2002 10:14:25 +0100

    news:1793.00000399.3dc053d3@newsgate.onet.pl...

    > Nie masz racji. Każdy człowiek z ulicy bez żadnych dodatkowych opłat może
    > założyć lokatę (w tym tą o stałym oprocentowaniu powyżej 9%). Sprawdziłem.
    > Tensor1.

    Ale czy to nie jest tak, ze "Każdy człowiek z ulicy" zakladajac ta lokate
    staje sie czklonkiem spoldzielni SKOK?
    No bo jesli zostaje czlonkiem to ciaza na nim obowiazki czlonka (oplaty).
    Jesli nim nie zostaje to chyba nie moze miec gwarancji "SKOKowych" czyli ani
    BFG ani SKOK nie gwarantuja jego wkladow...
    Tak tylko gdybam...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---