  • 21. Data: 2003-03-13 12:02:57
    Temat: Re: Diners Club z PKOBP
    Od: j...@p...onet.pl

    > Aleksander wrote:

    > Śjakiej 3,5-4 już idzie wynegocjować. Teoria mówi, że 5.

    hmmmm i to sa warunki na super prestizowa karte? :-/ niedlugo co druga osoba
    bedzie miala DC - chyba jedynym kryterium ktore bedzie tu jeszcze odgrywalo
    role, iz ludzie nie beda sie o nia starali, bedzie cena.

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2003-03-13 13:40:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    odgrywalo
    > role, iz ludzie nie beda sie o nia starali, bedzie cena.

    Kolega z Warszawy? Zatracił kontakt z rzeczywistością? ;-)))

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2003-03-13 14:31:10
    Od: j...@p...onet.pl

    > Kolega z Warszawy? Zatracił kontakt z rzeczywistością? ;-)))

    eeeee kolega z Kielc i stapa trzezwo po ziemi :)

    No ale Krzysku - jesli przy dochodach rzedu 3-4k lub tak jak ktos napisal przy
    wysokiej lokacie mozna juz dostac DC to co to za karta prestizowa? 100k jest
    bardzo dobrym rozwiazaniem i taki pulap winien byc utrzymany w celu zachowania
    pewnej niedostepnosci.

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-03-13 14:39:59
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > bardzo dobrym rozwiazaniem i taki pulap winien byc utrzymany w celu zachowania

    Znaczy ja doprecyzuję: te 3-4 kilo to było w przypadku klienta ze złotym
    kontem, a kontem w PKO BP w ogóle od dobrych 20 lat, który powiedział
    wprost, że część wpływów przeniósł do banku internetowego, bo nie bedzie
    z każdą pierdołą do banku jeździł, a jak PKO BP da dostęp do rachunku
    przez internet to wróci z całością. Klient ten ma jednocześnie przyznaną
    od lat linię kredytową na 45 kilo.
    A przecież standardowe 5 kilo wymaganego wpływu netto daje jakieś 8
    brutto co już daje te 100 kilo rocznie.

    pzdr

    Tomek

  • 25. Data: 2003-03-13 14:42:17
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > od lat linię kredytową na 45 kilo.
    > A przecież standardowe 5 kilo wymaganego wpływu netto daje jakieś 8

    :) no wiec jednak DC pozostaje prestizowa ;)

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2003-03-13 17:54:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał:
    > :) no wiec jednak DC pozostaje prestizowa ;)

    Z tego co wiem to robia tylko wyjatki (minimalnie mniejsze dochody) dla pewnych
    grup zawodowych.
    ;-))

  • 27. Data: 2003-03-14 20:17:36
    Od: n...@p...onet.pl

    A czy ktoś zna jakieś bardziej aktualne linki
    od http://www.dinersclub.pl
    (zwłaszcza .pl)

  • 28. Data: 2003-03-14 20:34:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał

    www.dinersclub.com

    > (zwłaszcza .pl)

    **.pl jest w przebudowie ;-//
    http://www.dinersclub.com/en/DCIHome/travelinfo.jhtm
    l;jsessionid=CDSN0AMWOGCBBKN
    2PJOB3KY

  • 29. Data: 2003-03-17 00:24:38
    Od: m...@p...fm

    > Faktycznie, podobno tylko 36tys. punktów w kraju :(

    Z tego niemal połowa w Wawie ;)))

  • 30. Data: 2003-03-17 08:24:14
    Temat: Re: Re: Diners Club z PKOBP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 01:24:38AM +0100, m...@p...fm wrote:

    >Z tego niemal połowa w Wawie ;)))

    No to chyba te karty sa jednak bardzo popularne, co rusz jakas wizyta
    do warszawy przyjezdza je sprawdzic - ostatnio byli rolnicy, wczesniej
    stoczniowcy ...

    ;-)

    --

    --w