  • 21. Data: 2002-12-21 15:53:47
    Temat: Re: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:au1iro$g5r$1@news.onet.pl...

    > Albo jeszcze, to ze DC Polska ma rachunek w PBKBPH :D
    > LOL

    Gdyby przynajmniej wiedzial w jaki sposob molg tam trafic to juz by bylo cos
    ;). Moglbys sie pochwalic wiedza ;).

    Maciej

    HINT: Byl sobie kiedys w Polsce BACA... ;)

    PS. Jak chcesz miec wieksze rozeznanie w tym dlaczego w Polsce [i nie tylko]
    tak wygladaja interesy DC to zacznij od 1/ umiejscowienia naszego kraju w
    odpowiednim regionie 2/ odnalezienia banku w ktorym regionalny DC jest
    bardzo zwiazany 3/ ustalenia czemu tak jest. Mysle, ze pewne rzeczy uda sie
    nawet znalezc w archiwum pbb i kart...

  • 22. Data: 2002-12-21 16:11:57
    Temat: Re: Re: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 10:49:37AM +0100, Witek wrote:

    >A twor w postaci pbkbph nie wydaje juz DC ?

    Ehm, bphpbk jesli juz ;-)

    A poza tym jako eks-klient pbk twierdze ze nie oferowali juz calkiem dlugo.

    >Najsmieszniejsze jest to, ze teraz pkobp bedzie wydawal DC, a citek nie ;-)))

    Ha, dodaj do tego ze w ten sposob kierowac beda klientow do
    konkurencyjnego polcardu ;-)

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-12-21 16:27:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 11:13:12AM +0100, MK wrote:

    >Nic smiesznego w tym nie ma.

    Slusznie, nie ma. To żałosne ;-)

    >Koszt wprowadzenia nowego produktu do oferty
    >jest dosc duzy,

    No i? Wprowadzenie kazdego nowego produktu kosztuje, tak mi sie wciaz
    wydaje.

    >a karta jest przeznaczona dla dosc malego kregu
    >konsumentow[do tej pory wydano u nas tylko kilka tysiecy tych kart
    >~7k].

    W przeciwienstwie do roznych goldow etc, tak?

    >Byc
    >moze Bank Polski moze sobie pozwolic na 'zastaw sie, a postaw sie', ale inne
    >kieruja sie raczej zyskiem ;).

    Zartujesz, prawda?

    >Trzeba tu zwrocic uwage na 2 rzeczy
    >1/ Karte na tych samych warunkach mozna uzyskac w DC Polska [bez przymusu
    >zalozenia rachunku w banku ktory posredniczy przy wydaniu karty]

    Ale klientom vipowskim mozesz w ten sposob uproscic warunki wydania.

    >2/ Wszystkie banki, ktore posrednicza/ly przy wydawaniu kart DC, w chwili
    >wprowadzania produktu, nie oferowaly wlasnych kart kredytowych, co wiecej
    >nie oferowaly kart bez prowizji od transakcji bezgotowkowych [pomijam
    >wszelkiej masci karty elektroniczne].

    Ale co to zmienia? Bo byc moze jest to zaobserwowanie faktu, ale nie
    jakis wniosek n/t przyczyno-skutkowosci.

    >A czy Citi zdecyduje sie na sprzedaz kart DC w Polsce to sie okaze w
    >przyszlosci. Kiedys klienci bardzo chcieli kredytowych MC i Citi je
    >udostepnil, wiec moze jesli bedzie duzy popyt na karty DC z logo Citi to i
    >takie zobaczymy ;).

    Nasuwaja sie dwa niby-wnioski:

    . citi - bankiem ustawionym frontem do klienta ;-}
    . wiekszosc klientow oczekuje w bankach kart visa elektron oraz
    maestro, bo takie karty sa najpopularniejsze ;-]

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-12-21 16:43:53
    Temat: Re: Diners Club w citi ? ;-)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" napisał:

    > Użytkownik "Witek" napisał
    > Zagladam na strone mBanku i jakos nie widze zebym mogl kupic jednostki
    > Skarbca...

    To zajrzyj do multi :-P A w mB jak wiadomo 15/01 ;-P

    > Jasne, klientow nie obchodzi dotrzymywanie umow. Dlatego taka sympatia darza
    > bezpieczne kasy Pana G.

    A co ma piernik... Co mnie obchodzi, ze DC ma jakas dziwna polityke ?

    > koncu sprzedaz produktow (ktore daja zysk citigroup) ;-)

    > Moze w Polsce jest zbyt malo osob zainteresowanych karta i mogacych spelnic
    > warunki aby ja uzyskac?

    Mow sobie co chcesz ;-) To jest po prostu mala dostepnosc produktu i tyle.

    > To co nazywasz 'makulatura' jest wnioskiem i kopia 2 PIT'ow. Z latwoscia
    > miesci sie w jednej kopercie.

    Wez nie opowiadaj glupot jak nie wiesz dokladnie ;-P Jesli wniosek skladasz
    bezposrednio
    do DC Polska -wymagane dokumenty: wniosek, PITy za dwa ostatnie lata, ksero
    dowodu/paszportu, historia rachunku za 6 m-cy, zaswiadczenie o zarobkach.

    > Lepiej dowiedz sie u zrodla jakie sa wymagania 'papierowe', a nie sam
    > wymyslasz ;).

    Jw. ;-P

    > Latwiejszy niz w PKO to chyba nie bedzie ;). Same PITy pewnie nie wystarcza,
    > ale dolaczenie zaswiadczenia o zarobkach, zgody wspolmalzonaka na
    > zaciagniecie kkredytu itp nie powinno byc problemem dla klienta PKO ;).

    Smiej sie smiej, pkobp zacznie wydawac DC ;-P

    Jak dla mnie EOT, bo widze, ze nie jestes obiektywny ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 25. Data: 2002-12-21 16:49:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Gdyby przynajmniej wiedzial w jaki sposob molg tam trafic to juz by bylo cos
    > ;). Moglbys sie pochwalic wiedza ;).

    Wiem w jaki sposob, sie tam znalazla, bo mialem swojego czasu tam konto ;-P Ale
    realia sie
    zmienily od tego czasu nieco ;-)
    Rozumiem, ze to jest taka racjonalna polityka korporacji :D dlatego mam z tego "LOL".

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 26. Data: 2002-12-21 16:49:58
    Temat: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Dec 2002 10:08:26 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Klopot w tym ze faktycznie karte wydaje tylko KB i Dinners
    >polska. Kiedys wydawal jeszcze BACA, ale na pewno nowych nie wydaje o
    >polaczeniu z pbk, nie wiem jak z kontynuacjami.

    W materialach, ktore mam ze stoiska DC na ostatnich targow Karta :

    "Gdzie mozna otrzymac karte osobita DC
    DC Polska [...[

    w nastepujacych bankach partnerskich: KB, BPH-PBK"

    Ale ja bym nie chcial DC z logiem jakiegokolwiek banku.

    BTW, a co Wy na taka karte ?
    http://www.carteblanchecard.com

    Bo na zdjeciu wyglada IMO na najpiekniejsza karte na swiecie :).
    I chyba jest jedna z bardziej snobistycznych :P.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 27. Data: 2002-12-21 17:00:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" napisał:

    > Ehm, bphpbk jesli juz ;-)

    Faktycznie ;-) Ciagle myli mi sie kolejnosc ;-)

    > A poza tym jako eks-klient pbk twierdze ze nie oferowali juz calkiem dlugo.

    Tego, nie wiem. Ja pamietam jeszcze z czasow BA-CA (ehh mam jeszcze gdzies ich ladna
    EC/MC), przed "wchlonieciem" do pbk zamknalem konto :D

    > Ha, dodaj do tego ze w ten sposob kierowac beda klientow do
    > konkurencyjnego polcardu ;-)

    LOL

  • 28. Data: 2002-12-21 17:06:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Dec 2002 17:43:53 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

> [...]
    >dowodu/paszportu, historia rachunku za 6 m-cy, zaswiadczenie o zarobkach.

    Potwierdzam, tak wynika z materialow DC. Oczywiscie jest tez
    zastrzezenie, ze wnioskujacy beda sprawdzani indywidualnie i w
    konretnych przypadkach moga byc wymagane inne dokumenty (pewnie u
    niektorych by ich moglo nie byc wcale :))

  • 29. Data: 2002-12-21 17:07:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > To zajrzyj do multi :-P A w mB jak wiadomo 15/01 ;-P

    Znaczy, ze masz jakies bardzo dobre zrodla i wiesz, ze Citi w Polsce nie
    bedzie nigdy wydawal kart DC?

    > A co ma piernik... Co mnie obchodzi, ze DC ma jakas dziwna polityke ?

    Wlasnie widze, ze Ciebie niewiele obchodzi ;p

    > Mow sobie co chcesz ;-) To jest po prostu mala dostepnosc produktu i tyle.

    Produkt jest dostepny dla osob o dochodach wyzszych niz przecietne. Stad
    mala dostepnosc.

> [...]
    ksero
    > dowodu/paszportu, historia rachunku za 6 m-cy, zaswiadczenie o zarobkach.

    Kopie dowodu mozna przyjac jako default przy skladaniu wnioskow zdalnie.
    Natomiast o historii rachunku, a ni zadnym zaswiadczeniu z pracy nie
    slyszalem, a kontaktowalem sie z DC Polska jakis m-c temu. No, chyba ze
    wymagaja dokumentow w zaleznosci od tego w jakiej firmie pracujesz...

    > Smiej sie smiej, pkobp zacznie wydawac DC ;-P

    I o to chodzi... dla mnie, konsumenta, jest najwazniejsze abym mial wybor,
    zeby byla duza konkurencja i coraz lepsze produkty :).

    > Jak dla mnie EOT, bo widze, ze nie jestes obiektywny ;-)
    > --
    Ty nie jestes obiektywny, niestety...

    Maciej

  • 30. Data: 2002-12-21 17:22:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ale klientom vipowskim mozesz w ten sposob uproscic warunki wydania.

    [...]
    > . citi - bankiem ustawionym frontem do klienta ;-}

    Dokladnie :). Bank bez klientow nie ma racji bytu. Jesli klienci beda
    poszukiwac jakiegos produktu to bank im go udostepni. Przykladem sa
    kredytowe MC. Jeszcze nie tak dawno ich prawie nie bylo, teraz juz mamy w
    czym wybierac :). Proste jest popyt, mozna na tym zarobic to zawsze znajdzie
    sie jakas firma ktora zacznie udostepniac produkt.
    Jak bank bedzie slyszal od VIP'ow, ze chca DC to zapewne rozwazy
    wprowadzenie nowego produktu.

    > . wiekszosc klientow oczekuje w bankach kart visa elektron oraz
    > maestro, bo takie karty sa najpopularniejsze ;-]

    Byc moze klient chce placic karta? Bank wprowadza do sprzedazy produkt ktory
    moze zaoferowac najwiekszej liczbie klientow. Gdyby wprowadzil zamiest karty
    elektronicznej DC i sprzedawal 1 dziennie majac kilkaset oddzialow to by nie
    bylo rozsadne [IMHO] z punktu widzenia biznesowego. Na maszynowej produkcji
    VE by zarobil duzo wiecej.

    Maciej