  • Data: 2005-04-13 15:50:55
    Temat: Re: Dezinformacja w VW
    Od: Peet <j...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-04-13 17:05, Wojciech Nawara wrote:

    > Dlatego mówię, że nie pobiorą i nawet nie mogą. Ale nie ze względu na
    > to, że nie masz tokena i rozpoczął się okres wypowiedzenia, a ze względu
    > na niezaakceptowanie cennika.

    Tutaj chyba można powołać się na ustawę o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.),
    chociarz nie jestem żadnym ekspertem od prawa, więc gdybym się mylił to
    mnie poprawcie.

    --
    Peet