  • Data: 2005-04-13 20:33:15
    Temat: Re: Dezinformacja w VW
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Major Bień" <t...@s...pl> wrote in message
    news:d3ip16$csa$1@news.onet.pl...
    > Dzwoniłem do VW i powiedzieli, że jak rozwiązuję umowę to 5 zł za maj
    > nie wezmą. Dzowniłem drugi raz i powiedzieli, że wezmą. Czyszczę właśnie
    > konta i zastanawiam się, czy im zostawić tego piątaka.Co robicie ?

    W przypadku zmiany warunkow umowy (a jest nia m.in. zmiana oplat) klient ma
    prawo ja wypowiedziec. Jesli powola sie wlasnie na zmiane cennika, bank do
    momentu zamkniecia rachunku nie moze pobierac oplat wg. nowej tabeli.
    Dlatego w interesie banku jest jak najszybsze zamkniecie takiego rachunku.

    Maciej