  • Data: 2005-04-13 17:53:07
    Temat: Re: Dezinformacja w VW
    Od: "gemR" <4...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Azazell" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d3j4fd$koe$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > ciekawe. ja mam tylko lokate u nich a na koncie nic nie mam. raczą mi
    > przyslać jakąś informację o nowej TOiP czy też nie? na stronie www
    > oczywiście nic nie ma.
    > pozdrawiam
    > A.

    No co Pan na stronie jest wsiooo (no prawie ;-) )... tylko infolinia nie
    zdążyła poczytać (ale im sie akurat nie dziwię bo w komunikacie jest mowa o
    "optymalizacji pracy konsultantów"...., więc im sie juz chyba nie specjalnie
    opłaca to czytać. Oczywiscie trafić na info nie jest łatwo, ale:
    1 proponuje kliknąć np. na napis "Bank zadowolonych klientów" (ten obok
    białej myszki - a jakże ;-) )
    2 a następnie na niebieski napis "Aktualności i promocje" , jak nie wiecie
    co to promocja to poczytajcie - pierwsza od góry. Cytował nie będę bo tam w
    tym banku chyba sie komuś nieźle w du...ie poprzewracało. A tym kimś jest
    zdaje sie Herr Hans-Dieter Arndt (info o nim na tej samej stronie pod data
    2004-11-27) - chyba sie chopczyk próbuje wykazać, a ja mu zamierzam w tym
    pomóc ;-) - właśnie "troszkę" mojej kaski opuściło jego obszar rozrywki i
    tego nie żałuje, zwłaszcza po występach artystycznych związanych z tokenami
    w tamtym roku - KOMPROMITACJA (i to nie przypadkowa).
    PZDR
    R.