  • Data: 2002-11-27 13:40:34
    Temat: Re: Debet w BZWBK24
    Od: Jarosław Bierczyński <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> napisal:

    > Trzyma mnie tam Visa Classic (debetowa) ktora sobie kiedys wyrobilem.
    > Na kredytowa nie mam szans a z debetowymi "wypuklakami" tez jest
    > ciezko w innych bankach.

    Witam,

    Jesli Twój oddzial na to pozwala (na ichnim WWW jest lista oddzialów, które
    _nie pozwalaja_), otwórz konto a'vista, a Konto24 zamknij. Classic wziety do
    a'vista zwalnia z oplat za prowadzenie konta, wiec cale roczne koszty to 40
    zlotych. Oczywiscie musisz wytlumaczyc niedysponentce, ze taki motyw jest
    mozliwy i zaznacz, ze maja Ci wlaczyc do tego obsluge przez Net. Polecam,
    sam korzystam z takiego rozwiazania :)

    Pozdrawiam
    Jarek