  • 1. Data: 2012-11-08 13:20:24
    Temat: Data operacji a data księgowania
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Mam takie pytanie do bardziej obeznanych w kontekście pewnego przypadku:
    jeden ze sklepów internetowych ociągał się ze zwrotem moich pieniędzy za
    niezrealizowane zamówienie. Kilka razy musiałem wysyłać ponaglenie
    (spełniłem wszystkie regulaminowe warunki sklepu odnośnie zwrotu
    pieniędzy). No i dzisiaj dopiero na koncie pieniądze się pojawiły. Po
    moim ostatnim mailu do właściciela firmy.

    Pytanie jest takie: czy jestem w stanie ustalić kiedy przelew został
    wysłany z banku nadawcy? W mBanku, na którego rachunek zostały przelane
    pieniądze mam dzisiejszą datę operacji i datę księgowania.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-11-08 13:39:24
    Temat: Re: Data operacji a data księgowania
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-08 13:20, Krystek pisze:
> [...]
    > wysłany z banku nadawcy? W mBanku, na którego rachunek zostały przelane
    > pieniądze mam dzisiejszą datę operacji i datę księgowania.

    Wysłał dziś lub wczoraj.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-11-08 20:51:15
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 13:20:24 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:
> [...]
    >
    > wysłany z banku nadawcy? W mBanku, na którego rachunek zostały przelane
    >
    > pieniądze mam dzisiejszą datę operacji i datę księgowania.

    Zobacz sobie z jakiego banku przyszły pieniądze - potem zerknij na tabelę sesji
    elixir i z dokładnością do pewnego przedziału godzin ustalisz kiedy poszedł przelew.