  • 31. Data: 2004-02-09 21:40:07
    Temat: Re: Jak podzielic kasę na kilka lokat
    Od: t...@p...onet.pl

    > Zgodzę się na takie rozwiązanie, przy założeniu że kasę potrzebujemy tylko
    > raz. Ale co w przypadku gdy założymy, że możemy jej potrzebować więcej niż
    > raz ? Wydaje mi się, że wtedy to rozwiązanie nie będzie optymalne. A może
    > się mylę ?
    > -- Górnik

    Wydaje mi się, że jednak nie mylisz. Sytuacja przy dwóch wypłatach jest
    niestety inna. Trochę nie mam czasu aby ją analizowć. Ale problem jest ciekawy.

    Tensor1

  • 32. Data: 2004-02-09 21:43:49
    Temat: Re: DOWÓD - dla zainteresowanych
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dałbyś MIDa albo linka chociaż. :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    Wejdź na gogle, grupy dyskusyjne. Wpisz pl.sci.matematyka a szukane słowo to
    tensor1

  • 33. Data: 2004-02-09 22:21:25
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Wejdź na gogle, grupy dyskusyjne. Wpisz pl.sci.matematyka a szukane słowo
    > tensor1

    To ja wiem, ale jakbyś dał MIDa, to bym nie musiał nigdzie włazić :) W
    związku z tym, że i tak nie mam pojęcia o dowodzenia matematycznym, to
    średnio mi się chce :)
    Myślę, że EOT :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 34. Data: 2004-02-09 23:16:24
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Wydaje mi się, że jednak nie mylisz. Sytuacja przy dwóch wypłatach jest
    > niestety inna. Trochę nie mam czasu aby ją analizowć. Ale problem jest
    ciekawy.

    I wtedy zamiast zawracać sobie gitarę abstrakcyjnymi lokatami bankowymi,
    lepiej zająć się czymś pożyteczniejszym, choćby zarobieniem kolejnej forsy
    do lokowania:-)

    A jakby jeszcze uwzględnić, że bank może splajtować,