  • 1. Data: 2004-02-07 11:54:28
    Temat: Lukas prowizje od przelewu?
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    W piatek o 13 zlecilem przelew do mBanku dzisiaj patrze przelew poszedl
    ale pobrali 50 groszy prowizji od przelewu.
    Lukas eKonto w tabeli przelewy 0zl to skad ta prowizja?????

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 2. Data: 2004-02-07 12:01:42
    Temat: Re: Lukas prowizje od przelewu?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W piatek o 13 zlecilem przelew do mBanku dzisiaj patrze przelew poszedl
    > ale pobrali 50 groszy prowizji od przelewu.
    > Lukas eKonto w tabeli przelewy 0zl to skad ta prowizja?????

    Za mało danych...
    Jakie konto? Jak zlecony przelew (telefonicznie, przez internet, w
    oddziale)?

    RJCz

  • 3. Data: 2004-02-07 12:10:54
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 07 lut 2004,Rafał J. Czekała napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za mało danych...
    > Jakie konto? Jak zlecony przelew (telefonicznie, przez internet, w
    > oddziale)?

    eKonto przelew przez internet dzwonilem do Lukasa Pani powiedziala ze
    przelewy sa za 0 zl,Pani zaprasza mnie do oddzialu;)
    Fajnie sie zaczyna:))

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 4. Data: 2004-02-07 12:52:14
    Od: "Łukasz Białek" <l...@U...pl>

    Użytkownik "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W piatek o 13 zlecilem przelew do mBanku dzisiaj patrze przelew poszedl
    > ale pobrali 50 groszy prowizji od przelewu.
    > Lukas eKonto w tabeli przelewy 0zl to skad ta prowizja?????

    Przejrzałem sobie tabelę opłat i prowizji w sieci detalicznej Lukasa i w
    pakiecie e-konto nie ma prowizji, która by wynosiła 0,50 zł.
    Realizacja przelewu w e-koncie kosztuje w placówce 5 zł, w Lukaslinii 2 zł a
    przez internet 0 zł.

    Łukasz Białek

  • 5. Data: 2004-02-07 13:14:37
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 07 lut 2004,Łukasz Białek napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

> [...]
    > 0,50 zł. Realizacja przelewu w e-koncie kosztuje w placówce 5 zł,
    > w Lukaslinii 2 zł a przez internet 0 zł.

    Dziwna sprawa ciekawy jestem co jest grane w poniedzialek bede wiedzial
    -jade zasilic konto.
    Moze potracaja sobie roznice (83 groszy jakie zaksiegowali na swoja
    niekorzysc) z pieniedzy z odsetek od lokaty zony jakie wplynely kilka
    dni temu ale dlaczego pod tytulem prowizja od przelewu?

    PS Tez nie mam o czym myslec przez lyckend tylko o 50 groszach :)

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 6. Data: 2004-02-07 13:42:56
    Od: d...@p...onet.pl

    > W piatek o 13 zlecilem przelew do mBanku dzisiaj patrze przelew poszedl
    > ale pobrali 50 groszy prowizji od przelewu.
    > Lukas eKonto w tabeli przelewy 0zl to skad ta prowizja?????

    Nie za przelew.
    Prowizja jest za:
    -sprawdzenie slada w bankomacie lub
    -jakiś zaległy kawałek prowizji, bo wcześniej nie miałeś kasy na koncie.

    pozdr.

  • 7. Data: 2004-02-07 14:11:37
    Od: "Łukasz Białek" <l...@U...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie za przelew.
    > Prowizja jest za:
    > -sprawdzenie slada w bankomacie lub
    > -jakiś zaległy kawałek prowizji, bo wcześniej nie miałeś kasy na koncie.

    Biję się w pierś!
    Jest pozycja w tabeli opłat i prowizji, za którą Lukas spobiera 0,5 zł.
    0,5 zł Lukas pobiera tylko za jedną rzecz - sprawdzenie salda w bankomatach
    bzwbk 24.

    Łukasz Białek

  • 8. Data: 2004-02-08 18:30:34
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sat, 7 Feb 2004, Łukasz Białek wrote:

    > Jest pozycja w tabeli opłat i prowizji, za którą Lukas spobiera 0,5 zł.
    > 0,5 zł Lukas pobiera tylko za jedną rzecz - sprawdzenie salda w bankomatach
    > bzwbk 24.

    Lepiej wyplacic za darmo 10 zl, a wowczas saldo dostajemy na potwierdzeniu
    wyplaty z bankomatu.

    M.

  • 9. Data: 2004-02-09 11:43:12
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 07 lut 2004,kuba napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > W piatek o 13 zlecilem przelew do mBanku dzisiaj patrze przelew
    > poszedl ale pobrali 50 groszy prowizji od przelewu.
    > Lukas eKonto w tabeli przelewy 0zl to skad ta prowizja?????

    Sprawa sie wyjasnila.
    Mialem konto standard a nie eKonto,wlasnie sie zastanawialem kto byl
    przemeczony przy zakaldaniu ale malzonko mnie utwierdzila ze to jednak
    Pani byla przemeczona ;)
    Ale nie ma sie czemu dziwic,kiedy tam nie ide sznurek ludzi w kolejce.
    Mysle ze maja pensje adekwatne do pracy.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!