  • 1. Data: 2004-05-20 12:49:23
    Temat: Czyzby cos drgnelo?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Jak dotychczas w banku czulem sie jak zbedne ogniwo ewolucji.
    Utwierdzil mnie w tym "moj bank" BPH, w ktorym splacilem juz dwa
    kredyty po 15.000zl a w ktorym to dowiedzialem sie ostatnio,
    ze emeryt dostanie kredyt, zarabiajacy 1200zl tez a ja nie.
    Nie, bo prowadze od kilkunastu lat dzialalnosc gospodarcza
    zamiast zyc z zapomogi zwanej emerytura.

    Dlaczego sadze, ze cos drgnelo?
    Zadzwonilem do Euro Banku, po minucie okazalo sie,
    ze kredyt dostane bez problemow. Dzisiaj mila Pani
    zadzwonila, zeby zapytac czy sie namyslilem ;)

    Jak narazie szukam banku, ktory da mi 15.000zl bez
    poreczycieli (Euro daje 10tys), jak nie znajde to trafie
    w objecia EB przy okazji likwidujac konto w BPH.

    Pewnie duzo grupowiczow pracuje w bankach,
    jesli ktorys daje 15tys. lub wiecej bez poreczycieli
    dajcie znac z laski swojej.

    Milego dnia

    --
    Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
    fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.

  • 2. Data: 2004-05-20 14:36:12
    Temat: Re: Czyzby cos drgnelo?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Napisz moze, ile wynosi ROZNICA pomiedzy o%owaniem w BPH a w Eurobanku.
    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 3. Data: 2004-05-20 15:08:21
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Napisz moze, ile wynosi ROZNICA pomiedzy o%owaniem w BPH a w
    > Eurobanku. Pozdrawiam!!!

    Specjalnie dla Ciebie sprawdzilem:

    BPH - 14.9% nominalnie
    EB - 14.25% nominalnie

    Prowizje:
    BPH - 4%
    EB - 5%

    Najsmaczniejsze jest to, ze BPH na stronach www
    podaje prowizje w wysokosci 3%. Na dole strony:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kredyty/od
    _reki

    Naprawde lubie tan bank :)

  • 4. Data: 2004-05-20 17:47:06
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Pewnie duzo grupowiczow pracuje w bankach,

    ...lub pracowało ;)

    > jesli ktorys daje 15tys. lub wiecej bez poreczycieli
    > dajcie znac z laski swojej.

    Fortis jako pożyczkę w koncie.

    --
    ukłony - skowi