  • 1. Data: 2009-10-03 15:08:47
    Temat: Czy zapytania kredytowe w BIK obniżają scoring ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    A jeśli tak, to dlaczego ? Przecież jakakolwiek oferta złożona Bankowi
    w zakresie jego produktów kończy się weryfikacją oferenta w BIK, żeby
    było wiadomo choćby, czy jest w ogóle o czym gadać...

  • 2. Data: 2009-10-03 21:26:20
    Od: " finer24" <f...@g...pl>

    W Polsce nie, ale w USA już tak. Nie wiem z czego to wynika, ale można
    podejrzewać, że jak ktoś robi to często to znaczy, że jego aktywność kredytowa
    jest niewskazana więc trzeba mu coś negatywnego dopisać. Niewykluczone, że w
    Polsce się to kiedyś zmieni na model amerykański. Jakby co, to ta część
    stanowi w USA 5% całkowitej oceny więc do przeżycia.

    finder24

  • 3. Data: 2009-10-04 00:06:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    finer24 wrote:
    > W Polsce nie, ale w USA już tak. Nie wiem z czego to wynika, ale można
    > podejrzewać, że jak ktoś robi to często to znaczy,

    ... że na szybko szuka pieniędzy czyli krucho u niego z własna gotówką,
    więc ryzyko większe.

  • 4. Data: 2009-10-04 21:48:50
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> had the courage to write:

    > ... że na szybko szuka pieniędzy czyli krucho u niego z własna gotówką,
    > więc ryzyko większe.

    Nie o to chodzi. Po prostu te inne banki mogły ci wszystkie udzielić
    kredytów, które jeszcze nie pokazały się w BIK-u. Czyli możesz być już de
    facto nieźle zadłużony, a tego nie widać w BIK-u. Stąd ten 2-3 miesięczny
    okres obniżonego scoringu: na ewentualne wpisanie do BIK-u kredytów
    udzielanych na podstawie tych wszystkich zapytań.

    k.

  • 5. Data: 2009-10-04 23:02:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Paź, 23:48, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    Witaj Kashmiri, dawno tu Cię nie było..;-)