  • 1. Data: 2011-12-28 20:03:38
    Temat: Czy w KGH robią w majty ze starchu ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    na weekly cuprum (liniowy) wyskoczyliśmy ciut, ciut dołem z trójkąta,
    kontynuacja kierunku oznacza wielką formację R-G-R

    są powody by w KGH robili ze strachu w majty, jak Tuskaszenka pomoże
    ( Tuskaszenka, pomożecie towariszcz ? ), to znowu będę nabywał KGH po
    2 dychy buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 2. Data: 2011-12-28 20:15:44
    Temat: Re: Czy w KGH robią w majty ze starchu ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
[...]

    ja tam nie pogardze jak spadnie do 2 dych.
    george

  • 3. Data: 2011-12-28 20:44:22
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ja tam nie pogardze jak spadnie do 2 dych.
    > george

    A tak a'propos nie wiecie dlaczego Kroovka jakoś ostatnio przestał
    aktualizowac swój portfel ..... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-12-28 21:31:23
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 28 Gru, 21:44, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > A tak a'propos nie wiecie dlaczego Kroovka jakoś ostatnio przestał
    > aktualizowac swój portfel ..... ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    pewnie panienka zbankrutowała, podobnie jak czytatjele na harmoniku
    buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    jak przewodnik stada na harmoniku pokaże portfel 20kPLN (zaczynał od
    50kPLN) wyslę nieudacznikowi 30-letnią whyskey

    amen

  • 5. Data: 2011-12-29 09:11:20
    Od: "Greg" <p...@p...onet.pl>

    Pewnie dlatego że Chalie na grupie sie pokazał !!!
    Nie dać mu okazji (i słusznie) do napisania: