  • 21. Data: 2013-02-08 04:23:42
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@n...dam> writes:

    > W "normalnym" banku to zlecam przelew na dzien X
    > jeśli na dzien (x) i godzine (y) nie ma środków na koncie
    > to próba wykonania tegoż przelewu obejmuje wszystkie kolejne sesje elixiru
    > i jesli przed ostatnia sesją do wyznaczonej godziny (z) pojawią sie środki,
    > to przelew jest realizowany.

    No to w .pl jedyny normalny bank to BZWBK ;)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 22. Data: 2013-02-08 08:29:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 20:05:24 +0100, osa napisał(a):

    > Spróbowałem metody:
    > - proste zdania (max 4 wyrazy)
    > - po każdym zdaniu pytanie czy panienka rozumie
    >
    > uzyskałem odpowiedź, że środki na jutrzejszy przelew mam zapewnić dziś
    > więc przelew się nie wykona.
    >
    > Tylko czemu mnie ta odpowiedź nie przekonuje? Nie mam już chyba siły na
    > kolejnego "bankiera", zobaczę rano i najwyżej pchnę ręcznie jeszcze raz.

    Ale się Tobie nudziło ;) Przecież sprawdzenie tego zajęłoby Ci góra 3
    minuty. Zalogować się rano na konto i sprawdzić czy przelew wyszedł czy
    nie wyszedł. Proste. Według mnie przelew wyjdzie, ponieważ środki z
    lokaty będą traktowane jaki przelewy wewnętrzne i dopiero po nich pójdą
    zewnętrzne. Coś kiedyś była dyskusja to tacie Aliorze i o ile dobrze
    pamiętam tak to właśnie działało. Stąd można wysnuć wniosek, że u Synka
    podobnie jest.

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2013-02-08 10:12:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    [...]
    > nie wyszedł. Proste. Według mnie przelew wyjdzie, ponieważ środki z
    > lokaty będą traktowane jaki przelewy wewnętrzne i dopiero po nich pójdą
    > zewnętrzne. Coś kiedyś była dyskusja to tacie Aliorze i o ile dobrze

    Ja takiej dyskusji nie pamiętam. Natomiast w takim Citi mógłbyś się
    zdziwić z Twoim podejściemm
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Keep out of the sunlight.

  • 24. Data: 2013-02-08 11:35:08
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.02.2013 21:08, witek pisze:

    > Oni nie mogą ci udzielić odpowiedzi na takie pytanie.

    Mogą. Mogą udzielić odpowiedzi w stylu "nie możemy Panu ujawnić naszych
    wewnętrznych procedur".

    A o ile rozumiem - udzielają odpowiedzi w ogóle nie na temat.

    p. m.

  • 25. Data: 2013-02-08 14:29:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Sadze, ze sync ma podobnie jak w glownym Aliorze:
    Srodki z lokaty wracaja jako pierwsze przed roznymi przelewami, czyli jak
    masz zlecony przelew zaplanowany, to on sie wykona bez problemow, nastapi
    jego ksiegowanie po zwrocie srodkow z lokaty
    Co sie tyczy przelewow wewnatrz kont np z oszcz na ror, to one dokonuja sie
    po zewnetrznych, stad jezeli zlecisz przelew:\
    osczedn-->ROR-->zewnetrzny, to zostanie odrzucony z ROR, bo nie bedzie
    srodkow, choc jak zajrzysz pozniej, to bedziesz mial saldo powiekszone o
    srodki z oszczednosciowego

  • 26. Data: 2013-02-08 17:58:12
    Temat: Wyjaśnienie zagadki
    Od: osa <w...@p...fm>

    Wbrew temu co twierdziła panienka na czacie przelew zaplanowany został
    zrealizowany bo najpierw wpadała kasa z lokaty.

    Wnioski:
    1. na czacie nie rozumieją prostych pytań
    2. jak jakimś cudem uda im się wyjaśnić małymi kroczkami o co chodzi to
    i tak udzielają błędnych odpowiedzi.

  • 27. Data: 2013-02-08 18:03:04
    Temat: Re: Wyjaśnienie zagadki
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    No i tak to się kręci. I tak się ma kręcić, aby małym kosztem załatwiać klientów.
    Zwłaszcza jeśli klient się nie awanturuje i mimo błędnie udzielonej informacji
    kładzie uszy po sobie.

    Jeśli ludzie nie zgłaszają poziomu dezinformacji jaką sieje infolinia skąd bank może
    wiedzieć, że powinien zareagować skoro generalnie wszystko gra? Czy zechce zareagować
    to juz osobna kwestia...

  • 28. Data: 2013-02-08 18:05:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 10:12:28 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja takiej dyskusji nie pamiętam. Natomiast w takim Citi mógłbyś się
    > zdziwić z Twoim podejściemm KJ

    A mi się coś kołata że było o tym tylko tam była dyskutowana lokata ON -
    fakt jest ona deko inna ale zawsze to lokata. W Citi tak jak w Półbanku
    pieniądze muszą być dzień roboczy prędzej na koncie, wiadomo.

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2013-02-08 19:42:53
    Od: AP <###@###.pl>

    W dniu 2013-02-08 04:23, Kamil Jońca pisze:

    > No to w .pl jedyny normalny bank to BZWBK ;)
    > KJ

    No nie tylko, w Narodowym jest podobnie, tyle że to już inna liga ;-)

    AP

  • 30. Data: 2013-02-08 19:50:04
    Od: AP <###@###.pl>

    W dniu 2013-02-08 17:58, osa pisze:
> [...]
    > 1. na czacie nie rozumieją prostych pytań
    > 2. jak jakimś cudem uda im się wyjaśnić małymi kroczkami o co chodzi to

    Wg mnie przyczyna leży trochę gdzie indziej:
    jedna sprawa to znajomość działania systemu bankowości elektronicznej
    (BE), a druga - centralnego systemu księgowego banku (CSK), który to tak
    naprawdę decyduje o kolejności księgowań.

    Domyślam się, że infolinia BE niezbyt wyznaje się na zasadach rządzących
    w CSK i stąd niewiedza na zadane pytanie.

    AP