  • 1. Data: 2006-10-30 16:19:55
    Temat: Czy to normalne ze banki dzwonia do ludzi ?
    Od: "Ake" <a...@o...pl>

    Witam

    Zalozylem wlasna firme pare dni temu i nagle dzis mam telefon z jednego
    banku w moim miescie czy jestem zainteresowany zalozeniem rachunku
    biznesowego w zwiazku z zalozeniem wlasnej dzialanosci handlowej. Jak sie
    spytalem skad o tym wiedza, to powiedzieli ze z urzedu miasta dostali
    informacje.

    Czy to normalne ze UM informuje banki ? Nie pamietam abym gdziekolwiek
    podpisywal jakies upowaznienia dawania na mnie namiarow osobom trzecim.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-10-30 16:24:55
    Temat: Re: Czy to normalne ze banki dzwonia do ludzi ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Oct 2006 17:19:55 +0100,
    osoba podpisana: Ake <a...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Czy to normalne ze UM informuje banki ? Nie pamietam abym gdziekolwiek
    > podpisywal jakies upowaznienia dawania na mnie namiarow osobom trzecim.

    te dane są po prostu jawne.
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 3. Data: 2006-10-30 16:25:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    >
    > Czy to normalne ze UM informuje banki ? Nie pamietam abym gdziekolwiek
    > podpisywal jakies upowaznienia dawania na mnie namiarow osobom trzecim.

    Normalne nie jest, bo UM nikogo poza właściwymi urzędami nie informuje
    o zmianach w rejestrze DG. Natomiat nie jest też zabronione, ponieważ
    są to dane jawne. Bank (albo raczej jakiś jego agent handlowy, kierownik
    oddziału itd) ma po prostu wtyczkę w UM u kogoś kto ma dostęp
    do bazy, a ten mu przekazuje regularnie info o nowozarejestrowanych
    firmach.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-10-30 17:36:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 30 Oct 2006 16:25:52 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    >oddziału itd) ma po prostu wtyczkę w UM u kogoś kto ma dostęp
    >do bazy, a ten mu przekazuje regularnie info o nowozarejestrowanych
    albo urząd ma wyszukiwarkę EDG online...
    http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11224 :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 5. Data: 2006-11-28 11:07:43
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Juz od wielu, wielu lat dane firm sprzedawały WUS-y (Wojewódzkie Urzedy
    Statystyczne), wybór wg branz itd.

    Ciekawostka o tyle, że w samych dokumentach raczej nie ma numeru telefonu, pytanie
    więc, skąd go zdobyli (co czasem może
    być łatwe, ale czasem trudne).
    Tajemnica poliszynela jest, ze numery telefonów - w tym zastrzezone - wyciekają m.in.
    z telepsy, ale to już zupełnie
    inna bajka...
    JaC

    It has removed 2598 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!