  • Data: 2007-09-22 12:26:55
    Temat: Re: Czy ten system mBanku taki dobry?
    Od: Katie <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):

    > Mnie to specjalnie nie przeszkadza - wystarczy kopiowanie przelewow -
    > duzo odbiorcow, zwlaszcza powtarzalnych nie mam.
    >
    > Tylko sie zdziwilem, jak zobaczylem takiego zonka w tak wychwalanym
    > systemie.

    No to ja napiszę coś pochlebnego na temat mBanku... Jako konto darmowe
    dla mnie jest rewelacyjne. Nie płacę nic za konto, nie płacę nic za
    debetówkę, za KK też nie płacę bo mam fajną promocję a spłacam w
    terminie, kredyt dali bez żadnego problemu i to z niskim jak na obecne
    warunki oprocentowaniem. Dla mnie interfejs użytkownika jest tak prosty
    jak to tylko możliwe, a także i przyjazny. Jako pracownik banku
    konkurencyjnego, mającego listę odbiorców napatrzyłam się, jak ludzie
    narobili sobie przelewów do odbiorców z listy, tyle, że odbiorcy śmieli
    zmienić rachunek a baranki nie sprawdziły dokładnie gdzie wysyłają i
    ...dupcia.
    Tak więc jak na darmowe konto, dla mnie rewelacja.