  • Data: 2003-05-23 11:36:07
    Temat: Re: Czy sprzedawca może ograniczyć kwotę do zapłaty kartą?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bakn0g$cql$1@news.onet.pl...
    > Dowcipni są, Polcard też się pośmiał z tego dowcipu. :-) I pewnie im
    później
    > powiedział, że był dobry. :-)

    wiara czyni cuda - tak sie jednak sklada, ze nie ma w zamian za to zadnych
    konsekwencji :-(
    jest wolna konkurencja - a ofert terminalowych tez nie brakuje - kazdy
    patrzy tylko czy klient placi (w tym wypadku sklep za posiadanie
    terminali) - a co z tym robi - to sie juz serio tym nieinteresuja, bo jak
    bedzie naciskal czy cus - to klient zamowi terminal w konkurencji i po
    zabawie
    kiedys wpadlem w furie malutka :-)) bo zrobilem zakupy - a sklep obwieszony
    byl znaczkami kart platniczych od ziemi po sufit i przy kasie okazalo sie -
    ze oni nie przyjmuja kart - bo nawet nie maja terminali zadnych :-))
    usilowalem im zrobic nazlosc i powiadomic jakas instytucje typu polcard i
    visa, ze takie cos sie tu dzieje - wszedzie odpowiedzieli mi prosto z
    mostu - nie zareaguja wcale na moja informacje bo nie maja zadnych
    mozliwosci nacisku - a jak chce to moge samodzielnie powiadomic organa
    oczywiscie olalem sprawe bo mi juz przeszla zlosc ze sklepu na innych :-))
    mozna sobie tu gadac czy im wolno czy nie - niestety jedyna konsekwencja
    jest taka - ze jak sie nie podoba - to omijaj taki sklep z daleka i nic
    ponadto, liczenie na to ze taki sklep zostanie ukarany jest raczej
    iluzoryczne i szkoda forsy na telefony :(