  • Data: 2003-05-23 14:26:39
    Temat: Odp: ile sprzedawca oddaje prowizji?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oddaje w procentach, wiec kwota nie ma znaczenia. Ale placi za kazde
    > polaczenie. Niewiele, bo to lokalne polaczenia sa, ale zawsze. Chyba ze
    > jest podpiety do jakiejs sieci (nie wiem jakiej). Wtedy to mu sie oplaca
    > kasowac nawet 1 zl, bo stala oplata za podlaczenie do sieci rozklada sie
    > na wieksza liczbe transakcji.
    >
    > Bartol

    Ma znaczenie, tylko pozornie jest tak prosto. Wyobraz sobie klienta, ktory
    przychodzi do salonu sprzedazy aut, kupuje auto warte ponad 100 tysiecy,
    naleznosc regulujac karta kredytowa (autentyczny znany mi przypadek sprzed
    miesiaca).
    to sa juz konkretne sumy, a w tym bardzo konkretnym przypadku do interesu
    musial dolozyc diler, bo auto bylo z ubieglego roku i juz po przecenie (cena
    byla ustalona bez prowizji dilera)

    pozdr.
    Marcin