  • 11. Data: 2011-11-21 12:57:01
    Temat: Re: Czy są jeszcze jakieś sposoby na przelewy z karty kredytowej?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Powyżej chyba 200 zł jest obowiązek zwrotu na kartę, więc udać się
    > może tylko gdy trafi się w Casto na niedouczonego kasjera, a o

    Na kartę, ale nie musi być to ta sama karta, może być debetowa.

    a.

  • 12. Data: 2011-11-21 18:18:17
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    w...@a...pl (Wemif) wrote on 2011-11-21_13:57

    > Na kartę, ale nie musi być to ta sama karta, może być debetowa.
    >
    > a.

    Istotnie jest taka praktyka, ale jest ona niezgodna z zasadami,
    czyli znowu, jak się trafi na niedouczonego...

    witrak()

  • 13. Data: 2011-11-22 12:03:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomością o
    > zablokowaniu pod koniec miesiąca przelewów z karty poprzez Bluecash.
    > Bardzo
    > dobrze mi się żyło z tandemem mBank/Bluecash/Paribas i nie chciałbym tego
    > owocnego współżycia przerywać.
    >
    > Stąd moje pytanie - czy istnieją jeszcze jakiekolwiek sposoby wykonywania
    > darmowych (lub niskopłatnych) przelewów z KK mBanku na inne rachunki? W
    > sieci
    > czasem ktoś coś przebąknie o 'dwóch kontach Allegro' lub 'stronach do gry
    > pokera' ale bez konkretów i bez potwierdzeń. Więc jak to jest? Czy może

    no cóż czasy bezprowizyjności się kończą
    lub zacząć płacić wyłącznie kartą

    moneybookers prowizja: 1.90 % + prowizja za wypłatę 8,03zl
    10k/198 - 20k/388 - 30k/578 - 40k/768 - 50k/958

    erator/

  • 14. Data: 2011-11-22 16:11:32
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > IMO jeśli banki chcą mieć nas za testerów -- niech nam płacą. :)

    No... Jak dotąd jeden nam płacił... Czekamy na więcej. :-)

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2011-11-27 11:02:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Nov 2011 12:57:01 +0000 (UTC), w...@a...pl (Wemif)
    wrote:

    >Na kartę, ale nie musi być to ta sama karta, może być debetowa.
    "Nie mam już żadnej karty, wszystkie zlikwidowałem, proszę o zwrot
    gotówki" :)

    WAM

  • 16. Data: 2011-11-28 10:26:38
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    WAM <n...@n...nopl.pl> wrote on 2011-11-27_12:02

    > "Nie mam już żadnej karty, wszystkie zlikwidowałem, proszę o zwrot
    > gotówki" :)
    >
    > WAM

    "W tej sytuacji nie możemy panu zwrócić pieniędzy natychmiast.
    Proszę napisać pismo, z opisem sytuacji i podaniem numeru karty,
    którą pan płacił. Odszukamy tę operację zgodnie z datą transakcji
    i kwotą i dokonamy zwrotu, a bank zwróci panu nadpłatę w momencie
    zamykania rachunku karty."

    witrak()