  • Data: 2002-07-03 08:28:55
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę bardzo - na początek podatek liniowy i likwidacja ulg, nie
    > wpłacanie zaliczek na poczet podatku dochodowego w ciągu roku,
    > drastyczne zmniejszenie obciążeń z tytułu ZUS dla przedsiębiorców i ich
    > rodzin (w Czechach ZUS dla przedsiębiorców wynosi ok. 90 zł miesięcznie
    > od osoby), uproszczenie do minimum procedur skarbowych i ubezpieczeń
    > społecznych oraz likwidacja obecnego kodeksu pracy w jego
    > socjalistycznym brzmieniu.

    Wiesz, piszesz jakbys zyl na innej planecie co najmniej.
    Zobacz co sie dzieje ze stoczniowcami w Szczecinie - prywatna sp[olka niby,
    a chca a to zeby promier do nich przyjezdzal, a to ministrer rezygnowal z
    funkcji posla a to cos. Blokuja mioasto itd.
    to mi powiedz jak chcialbys wielki ekonomisto wprowadzic wszystkie te rzezy
    i przezyc jednoczesnie???

    Wiesz ile ludzi zyje na garnuszku panstwa??? Ile zakladow nadal jest
    utrzymywanych???

    Prosze - poza ogolnikami, ktorymi szafowac jest tak prosto, powiedz jakbys
    to wprowadzil. Zachowujesz sie nieodpowiedzialnie i wcale nie roznisz sie
    demagogia od Leppera.

    Wprowadzamy podatek liniowy?? OK. Ale co przez rok - dwa - skad sfinansujesz
    wszystko???
    Zabierasz caly socjal i wydatki na szpitale - ok - ale miejsca pracy nie
    stworza sie w miesiac...

    I tak dalej i tak dalej.

    niestety mamy dupokracje a to znaczy, ze gro tych bialych murzynow glosuje
    za tym, zeby nic nie robic a miec kase (ooo jeszcze robotnicy miast i wsi
    powinni w dupe dostac - tak chcieli kapitalizmu to ja nie wiem czemu jeszcze
    strajkuja...)

    Reasumujac. To, ze masz pomysly to jeszcze nic nie znaczy - to nie
    Cywilizacja, to zywy organizm...