  • Data: 2002-07-03 11:01:07
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości

    > aktualny rząd Millera działa politycznie w najbardziej komfortowych
    > warunkach jakie ostatnio występowały :
    >
    > większość w senacie
    > własny prezydent
    > wszystko co złe to Buzek i Balcerowicz
    >
    > jeśli mając takie warunki i wiedząc że w praktyce na wprowadzenie ostrych
    > reform rząd ma tylko kilka pierwszych miesięcy działalności - gdy ma
    jeszcze
    > jaki taki kredyt zaufania, nic nie zrobiono to tego nie da się
    > usprawiedliwić niczym, w praktyce straciliśmy właśnie kolejne 4 lata a
> [...]

    Zgadza sie i ja ich nie usprawiedliwiam - nigdy nie byłam za tym rządem ...
    Pisałam tylko że są u nas w Polsce mądrzy ludzie .. ale z róznych wzgledów
    (najczęściej politycznych) nie dopuszcza się ich do władzy .. Polityka i
    ekonomia nie mają ze soba wiele wspólnego ....

    > bo teraz z coraz bardziej malejącym poparciem i niedalekimi wyborami
    > samorządowymi już nie dadzą rady nic zrobić.
    >
    > A podobno szli do wyborów z teczkami pełnymi projektów, pomysłów itd,
    szkoda
    > kolejna zmarnowana szansa :-)

    To wszystko to tzw. kiełbasa wyborcza, którą serwuje nam sie zawsze przed
    wyborami .. kto tego nie wie ten jest naiwny ... Ja nie wierzę tym wszystkim
    obietnicom. I jestem sklonna poprzeć czlowieka który powie - "nic Wam nie
    moge obiecac, bo nie wiem co uda mi się zrealizować. Bo to nie zależy ode
    mnie, ale również od tych, którzy teraz obiecuja Wam zlote góry po drugiej
    stronie sceny politycznej i od Was samych - na ile mi pozwolicie zmienic
    obecny stan rzeczy...." Taka odpowiedź jest dla mnie wiarygodna ...