  • Data: 2002-07-03 12:37:23
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba byc krytycznym, ale trzeba w tej krytyce zachować rozsądek i nie
    > przekraczać bariery śmiesznego kłamstwa

    Imputujesz mi klamstwo???
    To sobie jeszcze wez policz ile kto mogl kupic za te pieniadze to raz.
    Dwa zobacz skale bezrobocia.
    Trzy - nie wyczuwasz ironii w moim tekscie???
    Kto rozwalil PRL? robotnicy - ktorym bylo zle. Czy robotnikom (tym z dolu,
    ktorzy jakby nie bylo tworza wiekszosc spoleczenstwa) polepszylo sie czy
    pogorszylo, no???

    Skala ubostwa - jak mylisz, teraz czy kiedys byla wieksza?

    Ale, ale. Narod pracujacy wsi i miast myslal, ze bedzie mial druga Japonie,
    ze bedzie bogato i nic nie trzeba bedzie rtobic.

    Teraz ja k wywalaja ich na zbity pysk maja do kogos pretensje... ale im
    bardzo dobrze. JEszcze powinni dostac za swoje, moze to ich w koncu rozumu
    nauczy.

    Bo nadal glosuja na populitstow. AWS obiecywal to glosujemy na AWS. Teraz
    SLD, pozniej Bog wie kto...